miian

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Mia - 13 april 2011 20:09

... att mamma inte har fb...

Måste väl ladda upp några kort här med då =)


                             

Lejja har hittat Myzaks plats =)  

                       


                     

Av Mia - 13 april 2011 07:59

Godmorgon!

Nyss varit ut med hundarna, de har käkat o lagt sig för att

tvärsova nu! Tröttsamt att slitas upp mitt i natten!

Själv åker jag på möte snart, fina goa Ulrika kommer hit

en vända på fm o tar ut hundarna, tror inte iof att de kommer vilja

följa med henne, men då får de chans att kissa, annars får de hålla

sig till kl 15 då Amanda kommer o hjälper sin mamma

Tack till er båda   


Vi bytte däck igår... Tack Lars för hjälpen!

Jag vimsade med hundarna jag, Bamse blir så galen inne på

toyota planen! Inte kan man tro att han är 6 år då inte!

Lars bjöd på mat efter det, o Sissi, Johan o Carro kom också

dit , en trevlig kväll!

En promenad med tokiga ungdomar gjorde vi också, tur att

hundarna hade så mycket att lukta på, annars hade de nog

blivit nervösa, Sissi johan o Carro var galna!


Dags att göra sig klar för mötet.

Ha en fin dag allihopa!


Lyckorusdamm skickar jag iväg till er alla!

  



kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards