miian

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Mia - 6 april 2011 10:34

Godmorgon!


Idag kan inget förstöra min glädje!

 Inget!

Jag är så lycklig o varm i hjärtat!

Har pratat med 2 personer som betyder så mycket för mig,

o allt faller på plats mer o mer!

Så underbart!

  

Det första samtalet blev jag så sjukt lycklig över, kommer allt

falla på plats så kommer jag skrika av glädje!

Du är så värd allt! Önskar jag skulle kunna ge mer stöd!

Men råd o avreageringstankarlinjen är öppen dygnet runt för dig nu!

Bästa finaste du!

  


Det andra, ger inte samma skrikgalnakänslor, men ett lyckorus som blir

som ett pirr i hela kroppen! Så skönt!

Jag ler med hela kroppen!

Även för dig är avreageringstankarlinjen alltid öppen   

Livet är verkligen underbart!

  


Å igår när jag kom till jobbet låg ett paket i mitt fack!

Ett paket som innehöll en fantastiskt fin stickad klänning!

Shit vilka kollegor, eller förlåt, vilken vikarie   

Från ännu en person som betyder otroligt mycket för mig

  


Hoppas att alla som läser detta tar lite positiv energi med sig,

när ni lämnar bloggen, för jag kan dela ut huuuur mycket som helst,

kommer aldrig ta slut =)


O ännu mer lycka, snart blir det sliskigt löjligt va?

(Men jag kan verkligen inte rå för att jag är galet lycklig just nu   )


Nya bilder på Pysslingarna finns att skåda på

Kennel Maxigor

Gå in på Puppies ---- Photos Där finns R bebisarna!

  


Jag o vovvarna var ute o lortade ner oss, Hurra!!

Det betyder att det kommer grus in i mitt hus!

Det betyder att jag får dammsuga !! hahahahh

Nu blåste jag ju av dem det värsta ute, de var dyngsura,

så det kanske inte blir så mycket grus ändå,,,

Är som den där reklamen, där en kille skickar ut sina hundar ut

på stranden, för att de ska komma in o ruska sig, så han får

dammsuga!


Ha en toppendag alla ni som tittar in!

  


Förresten, när jag åkte från Kerstin i söndags, lyssnade jag

på svensktoppen... Det var inte igår det kan jag lova.

Men iallafall hörde jag en låt som legat på listan i 107 veckor o

jag är dödligt förälskad!

har bara hört en galen version av den

Håll till godo


Denna version har jag haft som topp etta,

men nu åker den ner till andra plats:



kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards