miian

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Mia - 29 april 2011 07:18

Godmorgon!

Världens duktigaste Bamse väckte mig imorse, han hade bråttom

ut för att kräkas!

Känns ju sådär att veta att han inte är helt ok, o de

ska vara  själva nu från morgonen, tills nångång när

Amanda behagar att komma hem...

Hon lovade att det inte skulle bli allt för sent iallafall.

Sen kommer Lars o hämtar brudar o vovvar.


Igår var det en liten hackspettsunge som var på gården.

intressant för vovvarna..

Lejja känner att det är nått som inte stämmer

 

Ser ni den, sitter brevid krattan

 

Hon har lokaliserat vilket håll det luktar så gott från..

 

Bamse var nyfiken, samtidigt lite rädd =)

    När den hoppade mot honom, o blev det läskigt =)  

Fågeln trodde nog att dessa var de nya föräldrarna, blev

lite väl närgången, fick ta undan hundarna..

 

Önskar jag kunde skriva att allt slutade lyckligt,

men det tror jag inte. Den hoppade utanför staketet iallafall,

verkade skadad, o jag har 4 katter.....

 

Var till Lars o brudarna o käkade mat igår, tack för det!

Sandra fotade Sissi o Amanda till sin fotoläxa.

Shit vilka bilder! Hoppas de kommer ut på nätet, så jag

kan sno dem =)


Ha en fin dag, slutar 21 idag!


kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards