miian

Direktlänk till inlägg 30 april 2011

Fina tjejer!

Av Mia - 30 april 2011 18:20

Hejsan!

Haft en underbar dag!

Stefan o Nellie öppnade återligen dörren till mig, o det känns som man

kliver in till ett sällskap som man har känt i 100 år!

Javisst ja, lilla Teresa o Skruttiga Tomas var också där =)

Helt underbara underbara människor!

Har skrattat sjukt mycket idag!

TACK TACK TACK för att ni finns!!

  


Bilder på mina brudar, som Sandra har fotat

       

 
 
Rosangela

Rosangela

30 april 2011 22:15

Duktig fotograf samt söt modell! Jätteduktig är hon att fotografera.

http://www.leosarna.se

 
Mor

Mor

1 maj 2011 00:44

Vilka urfina Tjejer och fina bilder!!!!! Jag bara undrar hur Amanda kan stå där och inte se ut att frysa.... brrrr :)Josefin hade nog en aning varmare, eller hur?
Kram/Mor

http://www.hean.zoomin.se

 
Ingen bild

annkie

1 maj 2011 15:17

Låter som du haft det toppen, men stackars Amanda kan inte ha haft det allt för lätt inte! =P
Fattar inte hur hon frivilligt gått med på detta, antingen är hon vansinnigt snäll, annars så har hon mutats rejält =)

Jättefina foton är det dock!!!

Kram<3<3<3

 
Ingen bild

Moster Lena

1 maj 2011 16:34

Jättefina bilder på jättefina tjejer! Kram fra moster

 
Ingen bild

Moster Lena

1 maj 2011 16:34

Jättefina bilder på jättefina tjejer! Kram fra moster

 
Din tvillingsyster

Din tvillingsyster

2 maj 2011 09:07

Du tror inte att du själv och den du är, spelar lite roll i sammanhanget dådå, knäppfia!
Men visst är de särdeles underbart goa människor, Stefan O´Nellie, där håller jag med dig till 100%!
Jag är så himla glad att du kom, även om du skulle ha stannat längre.

Sååå fina foton på dina fina flickor!
Undrar dock hur man ska tolka att Sandra tvingar Amanda att stå i isvatten medan storasyrran får ligga i varmt o gossigt badkarsdito???
;o)
Kramen

http://benson-soccer.zoomin.se

Mia

3 maj 2011 07:49

Jadu.. Sissi vägrar nog mer än Amanda... Det är nog därför hon låg i badet o Amanda i sjön =)
Ja inte vet jag om det spelar nån roll hur jag är, vi har väldigt trevligt tillsammans iallafall! Är så glad att jag träffat dig!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards