miian

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Mia - 9 april 2011 09:54

Godmorgon i stormen!

Jag har nyss varit ute med hundarna, shit det blåser så det är

svårt att ta sig framåt, på vissa ställen!

Vi såg 2 tranor på våran åker, o de uppskattade inte oss!

Gud va de skrek!

Jag förklarade att vi skulle bara passera här, o om de höll sig på

åkern så behöver inte de gapa så..

Det hjälpte inte! Det blev värre!

Surisar =)


Har jobbat inatt, var uppe sent, hade natten med en som jag inte

haft natt med förrut, vi satt uppe o prata länge!

O imorse så fick vi reda på att det fanns ingen vikare till en

annan vikare som blivit sjuk. Ett ynka 24 timmars pass...

En som sökt semester. Hoppas att de får in nån som kan

jobba, det är inte kul att få bryta sin semester  o hoppa in.

I KNOW


Idag blir det soptippsvända, om vi kan ens få in nått i bilen,

det kanske blåser bort efter vägen!


O ikväll får jag o Amanda besök, tänkte bjuda på god mat!

Trevligt! Ser fram emot det!


Pysslingarna växer o frodas, har börjat äta mat,

Om jag inte missminner mig så blir de 3 veckor imorgon


PUSS på rosa magen!!

 


Hulk Urk! Men vad är då detta??

 


trångt vid matbaren, men säkert godare =)

 


Bilder lånade av Kennel Maxigor


Vilma är på sin andra utställning idag!

haha sist var hon typ 4 månader, o nu är hon 10 år!

Fick just ett sms av Marre, hon tyckte det var så kul att vara

på utställning... Smart att komma på det när man har en

gammal hund =)

Undra om hon kommer tokställa henne nu, o försöka få en svamp

innan hon vandrar vidare   

Önskar de stort lycka till ! Reslutat kommer väl senare =)


Ha en toppen dag!

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards