miian

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Mia - 27 april 2011 08:16

Godmorgon!

Vaknade 4.34 av att fåglarna tyckte det var morgon =)

Jisses hur kan de vara så morgonpigga?


Igår var det en socialdag, besökarna avlöste varandra,

en mycket trevlig dag!

  

O kvällen avslutades också med sällskap:   Vet ju att Sandra blev tokgalen när hon läste Twilight,

var lite orolig att jag skulle bli lika, när jag öppnade

första boken..

O det blev jag, men det spelar ju ingen roll =)

De är så bra, så denna tid ger jag mig själv nu!


Hade tänkt handla idag, men jag ska till borlänge imorgon,

så jag hoppar nog över det idag.. Fint väder o en bra bok

lockar mer =)


Jobbar ikväll, vovvarna blir ensamma,  grannfrun kommer o

ta ut dem på kvällen, tack för det!   


Ha en underbar dag, glöm inte bort att även njuta av livet

  


Rapport från Marleena o Myzak


Myzak hälsar på sina bebisar =)

  "Puss Pappa"


En nytagen bild på min fd bebis

  Han har varit på utställning, men av det jag förstod, så var han inte

så sugen på det =) Marleena hade fått tränat armmusklerna

o dragit honom runt i ringen!   

Very good blev det iallafall

Grattis!


Är så glad att jag får följa mer er i erat liv   

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards