miian

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Mia - 3 april 2011 15:50

Hejhopp!

Hemma efter ett dygn med valpisar!

Åå så söta o charmiga de är!

Hur kan de lukta så gott, de har ju fullt med kiss o mat på sig??

  

Vi tog ut dem på gården, men det uppskattades inte av de små =)

Dessa kommer att bli de första leonberger som blir innehundar

o går på kattlåda!


Har fallit pladask för en liten tös, som jag har döpt till

Smulan. Hon låg på min arm o sov idag på fm!

O när jag fick lov att gå där ifrån, Sissi ringde, så tog

Kerstin o flyttade ner henne på golvet, det gillade inte SmulaPula =)

En rolig framåt o fruktansvärt söt tik!

o inget nytt hem har hon heller =)

Nedan Bild på fina tösen

O sen kommer det bilder på systrarna som busar

         

Om man är liten o inte når till mjölkbaren så får man

försöka lösa det

 


Gizmos syster o bror =) Galenpannor!

 

 

Kerstin, stolt över "sina" små =)

 

Såg så trångt ut när de åt, men herregud de är ju bara 4!!

Tänk när Gizmo var bebis DÅ var det fullt, tuttarna räckte ju inte

ens till alla!



Hm.. Ni får gärna visa mig var man går in nånstans!

  Usch, var är den varma goa filten??  

En tös o jag

  

Undra vilken hundras man ska ha, jag vill ha en 4 veckors leonberger, 

som håller sig i denna storlek! Som vuxen alltså! Så ljuvliga!!    

Smask smask, frukosten serveras

 

O när mamma Mina tycker att de ska vara nöjda, då reser hon sig o går

därifrån... En förvirrad tuttsjuk hög ligger kvar

 

Bus med mamma

 

Tröttis!

 

Jobbar sig ner från ett stort berg

 

En söt liten vaken pojke  

Lite bus kan man bjuda på igen, Så kul att titta på dem, de har ju

inte full kontroll över alla sina kroppsdelar ännu!

De vill så mycket mer än va deras kropp hinner med =)

Här ville skallen iväg , men det hann inte benen

med att förstå!

 

Såhär kan man göra om man vill hålla nån kvar

 

Skulle kunna sitta i timmar o bara titta på dessa söta varelser!

Tack Kerstin för att jag fick komma o stöka med dig! ( o tack Mina att

du lät mig få göra vad jag ville med dina bebisar,

du är en duktig o snäll mamma)

  


Hemresan var inte kul, dimma o regn! Usch!


Nu kommer mitt gäng snart, hoppas att Lars har torkat dem

ordentligt, så jag inte får hem blöta vovvar =)


Tack Lina för att du ordnat detta, så jag kunde få träffa dem!!!

Ordnar det sig inte med mat, så får jag komma förbi med en matlåda imorgon =)


kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards