miian

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Mia - 28 april 2011 08:12

Godmorgon!

Sov så skönt på morgonen, vaknade kl 6, låg kvar o kollade på tv,

slumrade till, o sen SLAFFFS!!! Lejja ligger o nyser mig i

ansiktet! Goa fian då.. Not!


IDag är det handlingsdagen då, eftersom jag inte brydde mig om

det igår.. Lika fint väder idag ...

Ska till mor o far, sen måste jag jaga en present till

Myzli som snart fyller 3. O det är inte det lättaste..

Hoppas jag hittar en anka denna gång =)


Imorgon blir det lite problem med vovvarna igen.

Pga skollov. Enl mina beräkningar så skulle Amanda komma

med bussen kl 13 då...

Ska höra med dem o nån av dem kan ta 12 bussen imorgon,

o sen hämtar Lars dem när han slutar.

hundarna är hos honom i helgen.

Jag jobbar endast 9-21 imorgon, brukar ha natten den fredan som

de åker till honom. Hel ledig dag utan hundar på lördag!


O på lördag ska jag åka till Avesta o hälsa på Moder Teresa,

eller jag ska ju till Anneli o Stefan, o då är Teresa o Tomas där=)

Blir "bara" fika! Ska bli så kul att ses !!


Sen är det visst sista april på lördag också.

Tur att man inte är en ungdom som inte har nått planerat,

då skulle man väl vara knäpp nu =)


Har ev gjort bort mig framöver, har en som är sjukskriven på jobbet,

har tagit åt mig extra pass... Måste det, brudarna fyller ju snart år,

o det kostar att ha 3 st i samma månad.

Sissi blir 20!

Sandra blir 18!

O märtamur 13! Shit!


Ha en fin dag allihopa!


reklamerar lite också    


Boyzone's kennel har 2 fina flickor som nu är redo

för att flytta hemifrån!


Boyzone's Go Boom

       

Boyzone's Gin Rummy

     

Vid intresse, hör av er till Boyzone's



kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards