miian

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Mia - 8 april 2011 07:30

Godmorgon!

Idag kändes det lite kallare ute... tittade o det var -0,1....

Hu va kallt va?? =)

Igår blåste det o stormade det som attan!

Det har tagit massa på snön, o grusgången är ganska torr!

Perfekt alltså!

Jag har ju kommit över min vinterlängtan, så nu vill jag att

detta ska försvinna NU! O allt blir torrt o grönt!


Såg en bild på älskade Myzak

De har vinter iallafall

  (tack Marleena, för att jag fick sno bilden... )

Undra om det är han som har fått en liten Gizmo, som var så

dryg mot Lejja??

Finaste pojken! Gör inte ONT att se på bilderna längre,

saknar han såklart, men saknaden har gått till vanlig saknad

O inte nån hysterisk saknad!


Igår blåste det omkull ett träd vid mitt jobb, 2 st hade precis

passerat när det brakade till bakom dem!

Läskigt!

Undra hur det ser ut i min skog?

Är så tacksam över att stora björken är borta, hade en precis vid

husknuten o den stressade mig, varje gång det blåste,

o nu stormade det ordentligt!


Idag ska jag på möte sen jobbar jag natt.

Imorgon hade jag tänkt att åka på utställning,

Vilma Pilma ska ställas i Avesta! Hahaha!

Lilla gamla Vilma, sista hon var i utställningsringen var

ca 10 år sen =)

Önskar de stort lycka till, o fönen står i garaget Marre!


Morgondagen blir istället att köra skrot till tippen,

har fått ihop en hög igen. O det ska inte bli som förrut!

PUNKT SLUT!

Sen ska Sandra till en kompis o de ska ha Disney kväll/natt...

Hon vill inte växa upp min fröken!

  


Förresten, igår så påtade jag i landet på jobbet!

Såg att det har börjat komma upp tulpaner o påskliljor!

Det känns som det är lång tid kvar innan man kan gör det här, men

den som lever får se!


Denna vecka har jag inte sett mina brudar så mycket,

har varit mycket jobb, tur att de kommer tidigare nästa vecka,

men iof så jobbar jag ju 24 timmars på fre o dag på sön då också...

Men veckan Därefter är det lugnare =)

Å då är vi framme vid påskveckan.

O om 4 veckor är jag i Budapest! Shit!

Hoppas att mor o far är pigga så de kan ta hundarna nån dag iallafall...

Vi åker den 5 maj o kommer hem den 9 tror jag.

så tors, fre mån är ju dumma dagar om man har hund.

Sissi kanske är ledig, det vet jag inte. .

Bra att planera en resa, innan man har ordnat saker, eller hur??


Först trodde jag inte att jag skulle åka med på denna resa,

men det ska jag =)


Fick leonbergernytt igår, o det kändes lite tråkigt, Myzak brukar ju

alltid vara med på nån bild... O tänka sig, det var han!!

En bild från My Dog, på rasmontern, där satt han o Lejja, o

även en bild på Gizmo, inget som nån annan tänker på, men jag

vet ju att de var där, så jag såg dem =)

Måste skärpa mig, jag har ju världens finaste Prinsessa,

måste skicka in kort till Lb till nästa nr =)


Ha en toppen dag!

  


 

Lejja är mer grå om nosen än Bamse, trots att Bamse är

6 år, o Lejja 3 !

 


kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards