miian

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

20 april

Av Mia - 20 april 2011 07:29

Godmorgon!

Många saker är bra när man har barn, massa saker, men just idag

så är det det bästa att jag får barnbidrag   


Det är inte så att jag går på knäna av fattigdom,

men jag ska ju för 17 till Budapest snart, o vill ju ha nån krona,

eller det är ju dumt, nån av deras valuta med mig =)


 

Idag är det lite mulet, luktar sommar ute, är det pga det har

regnat inatt eller?

Ska till Malin o Sötproppan snart, vi ska göra Vika osäkert.

Malin som snart är 2 barnsmamma! Shit va fort det har gått,

Miniproppan blir lite bortglömd, tyvärr!

Får ta igen det snart =)


Igår hade jag en intressant dag, många tankar surrar i skallen.

På ett eller annat sätt, så kommer det bli bra iallafall =)


Idag ska jag även dra mig till jobbet o göra klart schemorna,

kommer först o främst koncentrera mig på första perioden,

den måste in till lön nu, skulle redan varit där... Sorry ....


Tiden rusar iväg, 2 veckor är INTE endast 12 dagar!

Gillar inte när jag slarvar, om jag har ett datum eller tid att passa,

så ska jag vara klar före det, eller komma några minuter före utsatt tid.

Oftast så kommer jag 25 min tidigare när jag jobbar kväll..

Morgonpasset är jag inte så tidig med, men jag kommer itid.

Iof stämmer datumet, schemat skulle ju vara klart idag,

enl mina beräkningar då, men jag beräknade fel..

Jaja, även solen har fläckar, jag har bett om ursäkt o den godtogs =)


Utvecklingsamtal med Amanda o hennes lärare, på em

sista i Vika skolan =)

Hurra!

Lilltösa är snart redo för stora skolan, i Hälsinggården!


Det är sjukt va fort tiden går, tyckte nyss det jag låg o tittade på

magen, värkade hade satt igång, o med blandad känsla,

skräckblandad förtjusning så låg jag bara o tittade på rörelserna.

Sista gången som jag var gravid, jag har alltid toknjutit att vara

gravid, har mått hur bra som helst, efter de första 12 veckorna då.

O det är en magisk känsla att ha en liten bebis i magen

som sprattlar runt i magen!

Måste klämma på Malins mage idag  =)


Ha en toppendag mina vänner !

 





 
 
Ingen bild

cb

20 april 2011 13:16

Att aldrig misslyckas är det största misslyckandet av alla. Vi får nog lön ändå. Känner mig inte orolig. ;-)
Drick en öl åt mig å i Budapest :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards