miian

Direktlänk till inlägg 28 mars 2014

28 mars

Av Mia - 28 mars 2014 08:41

Godmorgon hjärtat   

Har du sett vad som är på gång?

 

När denna flaska kom fram, då kröp du ihop och gjorde

dig så liten så liten, och försökte gå sakta sakta därifrån!

Du gillade inte denna flaska!


Lejja har inte reagerat på den, hon har nog inte kopplat

ännu vad den betyder, du var ju lite smartare än henne   


Vi ska på leonbergerträff nästa vecka så då tänkte jag

att bruden ska vara ren, vilket hon absolut inte är nu...

Känns som man klappar en sandhög!


Du vet vad jag har kämpat med vikten med er,

det gick ju bra tillslut, och nu... Julia har kommit på hur

man kan dela allt med henne. Lite lättare eftersom hon

kan gå fram till Lejja, hon var ju inte lika gå på mot dig,

tack och lov!

Jag tycker Lejja ser tjock ut igen =( Och pälsen börjar släppa,

och då ser hon tjockare ut av det.

Blir hårdbantning under veckan,

så hon är snygg på träffen   

Eller snygg är hon ju jämt, det spelar ju ingen roll vad

madam gör hon är fin ändå.

Även när hon rullat sig i rävskit...

Då blir ju inte mamma glad, och du var alltid tacksam

att du inte höll på med sån snusk!


Finaste du, känns som du har varit borta i 100 år nu,

men det är bara 18 dagar sen du vandrade vidare.

18 dagar utan dig! Så länge har jag aldrig varit ifrån dig!

Och jag vet ju att det kommer bli längre, och det gör ont!


Jag behöver dig Bamse, behöver ditt stöd, är inte

hel. Du var ju en stor del av mitt självförtroende när jag var

ledsen. Du ville  inte att jag skulle vara ledsen, du tröstade mig.

Var är du nu då?


 

Sista timmen i livet för dig, du vet vad som ska hända,

du var lugn, du var redo. Nu ska jag bara försöka bli redo.


Mamma älskar dig forever and ever   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards