miian

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Mia - 20 mars 2014 17:44

Hej hjärtat   

Fick ett brev idag---- Du är färdig för hemgång,

det var daterat i fredags, så jag tror nog att jag såg när bilen

åkte för att hämta dig... Det är ju inte långt till Krema vet du,

där vi brukade stanna i Kniva vet du, där det bara var slaggsten att

gå på. Där vattnet inte var gott att dricka, där ni luktade som

sumphundar när ni varit i vattnet....


Å vad jag önskade nu att jag hade 2 sumphundar nu,

det gör ondare och ondare tycker jag, det går inte bra längre,

det är blääää utan dig!


Finaste pojken min   

Jag saknar dig varje minut nu, inte värst på morgonen längre,

det gör ont hela tiden nu...

"Vem fan är Gud att döma" Gud är väl jag nu då,

jag bestämde..... Men jag vet att det är eran rättighet och

våran skyldighet när det inte funkar längre...

I know...


Idag när jag handlade såg jag ditt öronhår igen, fan jag vill inte

bara ha hår att mysa med, jag vill ha dig!


 

Undra om jag ska strö lite aska där du stog på denna bild,

där stannade du varje gång vi gick åkervändan. Där satt

du och blickade ut över åkern, varje gång... Det kommer

du inte göra mer, har gått där nåra gånger, och det sticker till

precis när vi kommer ut på åkern, det var ju din plats..

Det är det fortfarande hjärtat, ingen kan ta den platsen

från dig, det lovar jag.


Nu ska jag äta mat. Älskar dig forever and ever

 

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards