miian

Alla inlägg den 22 mars 2014

Av Mia - 22 mars 2014 08:47

Godmorgon hjärtat   

Nu är du hemma då... Det var ingen rolig resa alls.

Hörde du kvinnan som var framför mig, hörde du om hennes

hund, snacka om att ha sin hund kvar för sin egen skull!

Såg att tjejen i receptionen tog illa upp, hon sa att

det kanske är bra att en vet kollar upp henne,

men kvinnan tyckte att hon var så glad... på morgonen iaf..

Jag hade inte klarat av att se dig så somho beskrev sin hund!


Det var skönt att ha dig i bilen på vägen hem, du fick

sitta fram, det har du inte gjort en du var liten.

Och när jag handlade så sa jag som vanligt

"Kommer snart" och öppnade fönstren också.


Väl hemma fick Lejja lukta på urnan, och såg du hur glad

hon blev? Svansen gicki hundra =)

Hon är också glad att du är hemma igen.


Fick en så fin bild på fb igår:

 


I måndags när vi var inne i stan hittade jag en 20a

på marken, var det du som saknade mamma så?


Mamma saknar dig också, har en fin bild på dig

i ditt hörn,och ljus brinner där.

Bilden är från åkern, där du spanade, väldigt koncentread

är du, var säkert nått djur du kollade på.


Idag kommer morfar hit med ved, första gången han är här

utan att du finns här hemma. Få se vad han tycker om det

då.. De saknar dig också, jättemycket.


Vet att, tror det var mormor som sa en gång

att Jag trodde aldrig jag skulle få möta en hund som Rulle igen,

men Bamse är lika bra!

Det var fina ord, Rulle betydde lika mycket för mormor som

du gjorde för mig.


Såg du Jullan häromdagen, när jag precis fick brev om att

du var redo, jag hämtade henne från sin säng.

Hon såg mormor ledsen, och gav mig hennes snuttefilt =)

Va gulligt va?

Vi tittade på kort på dig och Lejja, Och Julia såg

då skillnad på er, Bampe och Ejja.

Jag frågade om hon sakndade dig och hon svarade aaa

Men hon var ju en retsticka mot dig också...

Gu va hon kunde skälla på dig, när du ex låg i vägen för henne.

Hennes dansmatta var ju även din hålla koll matta,

och där är du nu, så att du har koll, du ser vad som händer

nu...

Finaste finastepojken min vill inte att du ska vara död!

Jag vill mysa med dig!


Du och jag forever and ever!

  


kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards