miian

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Mia - 17 mars 2014 08:34

Godmorgon hjärtat   

Snart har det gått en vecka sen jag pussade dig sista

gången.... 1 vecka utan dig min älskling...

Morgonen är värst, inte alls kul faktiskt!


Du ska ju ligga här brevid mig nu, inte vara där du nu är!

Mamma saknar dig så mycket så att mitt hjärta blöder.

Ibland är det stora vattenfall, och ibland sipprar det lite bara,

men blöder gör det dygnet runt!


Kan inte förstå att jag inte kommer få mysa med dina öron

nå mer, inte mer än de tussarna jag har i plånboken, men

de räcker inte, jag vill ha dig! HELA dig!!

 


Nu för en vecka sen hade jag inte uttalat orden till vet. än...

Men du och jag visste, vi visste vad som skulle ske lite senare.


Nu är det bara att vänta på när du kommer hem igen,

i din urna, hoppas du gillade den, var lite svårt att välja där

inne vid recepetionen.. Det är som en dimma, jag vet att

det var miljarder folk där inne, och alla förstod vad jag höll

på med. Jag bröt ihop när ja sa att vi har tid 15,15 och

alla stannade upp med de de höll på med, men

skitsamma, de fick mer än gärna förstå att jag höll på att

göra en fruktansvärd grej, att släppa taget om sitt barn,

ingen ska få behöva uppleva det!


För barn, du var min son, vi har inte hundar, vi har barn, och

mina människobarn har syskon, inte hundar. .


Jag tyck ändå att det går bra, trodde att när denna dag

skulle komma, så skulle jag inte klara av att leva vidare, inte

utan dig, men det går på nått konstigt vis.


Igår var vi runt tjärn, Lejja sprang och tokade sig, hon stannade

och luktade på vissa ställen och glömde bort oss, sen var det

bara att vissla så kom hon i full fart, med stort leende!

Tänk att när hon kom hit så kunde hon inte vara lös,

drog som en avlöning.. Första gången vi testade att släppa henne,

kommer du ihåg det, vi var efter ekenvägen.

Hon blev fri, och drog..... Stack som bara den, lite jobbigt var

det allt, hon kände ju inte till stället, och inte kände hon oss så

väl heller. Men prinsessan kom tillbaka till oss =)


Idag ska vi till Polly och Fia, Fia tycker att stora hundar är

läskiga, hon skulle ha träffat dig, för var det nått du var bra på,

så var det att ta hand om småhundar, eller ta hand om, du

höll dig lugn och hoppades att de inte skulle bry sig allt för

mycket om dig =)


Tänk va många egenheter du hade mitt hjärta, så många

speciella saker som bara du gjorde, och du och jag samklingade så

bra, vi hittade det perfekta sättet, det tog tid innan allt blev

bra, men sen blev det skitbra också!


Lejja saknar dig när borsten kommer fram, hon håller på att

fälla nu, så hur mycket än jag borstar ser hon ovårdad ut, snart

dags för dusch, det är du tacksam över att slippa iallafall.

När jag hämtar borsten smyger hon undan, och då brukade

du, trots att du inte gillade att bli borstad, och tog över,

du såg ut som 7 svåra år, men du tog hellre det än att Lejja

skulle bli utsatt =)

Häromdagen försökte hon smita, och när det inte gick,

så förflyttade hon sig sakta mot din boll, hon tänkte nog om

jag sitter här så kommer du, bollen var ju din!


 

Du och jag forever and ever


 

  



kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards