miian

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Mia - 5 mars 2014 17:36

Hejhej dagboken!


Vet inte om du sett mitt svar, Margareta, men hundarna är

inte hittade än!!   

70 dagar tror jag de har varit

borta nu!

De vet inte riktigt var de håller till, de verkar flytta sig i stora

områden, svårt att lokalisera dem.

I helgen var det många som åkte dit och hjälpte till att

lappa och sprida information.

Jag hade tänkt åka ner, det var mening att det var tyst spaning

på G, men det verkar som de har flyttat ifrån det område,

så infon behövdes spridas igen.


Och att åka ner själv kostar en hel del, blir ca 1500 i bensinpengar...

Få se om det blir någon mer spaningshelg, så kanske man kan

få med fler dalfolk och dela på soppapengarna.


Annars då, jo jag har ju börjat på nytt jobb!

Så fantastiskt! Har inte ens sökt detta, och ändå

så ramlar ett helt galet sjukt bra jobb in, och schemat!

Schemat är som jag vore lagt av mig själv, passar mig totaly perfect!

Im in heaven!


Millepille växer och frodas, nu har han börjat flina och

försöker prata =)

Första flinet kom till...... MIG!


Julligull växer ännu mer, ojoj vilken liten pluppa som börjar

bli stor!

Mormors finaste pluttar   


Må så gott alla, och tack för att ni troget tittar in =)

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards