miian

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Mia - 24 mars 2014 09:08

Godmorgon hjärtat!   

Hur mår du, trivs du på ditt nya ställe?

En del av dig är ju här hemma, du står i hyllan och spanar ut

över huset, där du ofta låg, en bra plats!


Jag tänker på dig hela tiden, hör dig, hör ditt voffande när

du vill in... Men det är aldrig nån där!

Det hugger i hjärtat varje gång det blir så!


I fredags storstädade jag, tog bort massa hundhår, har

blivit lite dåligt städat sen du försvann.

Tur att vi har Lejja kvar, annars hade jag brytit ihop för

varje strå som sögs upp, jag kan ju inte veta vilkens det är.


En fläck i köket vet jag att det var från dig, jag såg när

du satt tassen där, och det blev lerigt..

Hade inte tänkt tagit bort den, men nu är den borta liksom du!


Tussi är nere hela tiden, hoppar tom upp i soffan trots

Lejja ligger precis brevid. Vad har du sagt till henne?

Varför hade hon sån respekt mot dig?

Det är ju Lejja som jagar henne.

Jag förstår inte!


Mamma älskar dig, du och jag forever and ever   

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards