miian

Direktlänk till inlägg 11 mars 2014

11 mars

Av Mia - 11 mars 2014 08:44

Dag 1...

av resten av mitt liv...


Godmorgon hjärtat, hoppas att du har sovit gott inatt,

och att du inte har haft ont, eller för varmt eller kallt!


Saknar dig enormt, ingen som ligger och piper godmorgon

i sitt rum, bara för att du inte orkade komma till oss,

då gick jag dit och klappade dig godmorgon och pussades lite.

Sen kunde du gå upp!


Du hade så många lustiga saker för dig, och de små sakerna

kommer jag bli påmind om så mycket, varje dag.

Jag har redan hört dig voffat vid dörren, för att gå in

när vi andra gick in, det skulle man inte, man väntade ca 10 sek

sen voffade du och vi släppte in dig!

Knäppis!


Julia var ute nyss, hon hämtade din boll och gick och

ropade och letade efter dig, du ser hon ville bara vara

snäll mot dig, inte skrämma dig   


Har inte märkt något ännu på Lejja, ni gjorde nog klart

på fm, du visste, och du var så redo på min älskade!

Nu ska bara jag försöka bli redo, det kommer jag nog aldrig bli..

Tur att jag har dig svetsad på mitt ben, det är du och

jag for ever and ever!


Jag hoppas att vi inte väntade förlänge med att låta

dig vandra vidare, du var ju extremt smärttålig, så jag förstår

att helgen var jobbig för dig.

Förlåt mig om du tyckt att jag varit ego och haft dig kvar på

övertid.


Snart ska vi ut med Ulrika och Tindra, få se vad Tindra

säger då, hon tyckte ju att du var en klippa, stor och stark

utan att bry sig om henne. Lejja vill ju leka....


Jag tyckte det var fint igår, alla, utom Julia, var ju med,

precis som du ville ha det, familjen samlad, och du ville

ha koll på att Amanda mådde bra, in i det sista,

men som jag sa, vi tar hand om Amanda nu.


Du har gett oss så mycket, vet inte hur jag ska kunna

ge tillbaka nu!

Du ska få den finaste platsen i vardagsrummet,

så du alltid är med oss.

Egentligen ska du väl stå i soffan, din plats, det kommer bli

så tomt att inte se dig där, och konstigt att vi alla kan

sitta i soffan nu..


Mammas älskade pojk,  du fattas mig enormt, vill ta tillbaka

dig, vill att allt var en konstig dröm!


Du vet för ett par somrar sen, när jag mådde så dåligt,

då var du här och tog hand om mig och Lejja, hur gör vi

nu då älskling?

Vem ska ta Lejjas koppel och leda henne när jag bli ledsen?

Du var ju min stöttepelare i alla lägen!


Det som ger mig tröst är att vetskapen att du inte har ont

nu, det hjälper mig lite. Men saknaden kan ju inte tas bort

med det. Kommer bli en väldigt konstig första dag utan dig

idag.


Och imorgon... kalas.... utan dig, men vi får väl fira dig ändå?

Du sa ju att Lejja skulle komma, så hon är inställd på lite

gofika.


Nu min kung får du vila en stund, titta in här imorgon igen,

jag kommer skriva till dig då också!

Finaste finaste Bamse, tack för allt!!


 

 
 
Mor/Mormor/Gammelmormor

Mor/Mormor/Gammelmormor

11 mars 2014 09:17

Usch...... men så sorgligt.... men samtidigt tog ni ett rätt beslut.
Kram till er alla/Nospuss till Lejja

http://www.hean.zoomin.se

 
Marie,Troya o Tyra

Marie,Troya o Tyra

11 mars 2014 09:29

Så fruktansvärt ledsamt att förlora sin bäste vän, men jag är säker på att han ligger under ett träd på de eviga ängarna och vakar över sin familj här på jorden!❤️

http://www.troyatyra.se

 
Ingen bild

Marre

11 mars 2014 09:29

Säger som mor din, otroligt otroligt sorgligt men rätt beslut för Bamses skull. Kram (otroligt otroligt osmart av mig att läsa detta på jobbet )

 
Ingen bild

Carola

11 mars 2014 09:58

Mia, stor kram till dig och din familj

 
primrose

primrose

11 mars 2014 09:58

Din mamma länkade ju hit på sin blogg.
Sitter och gråter med er, men också för mina egna minnen, vår stora kille fick somna i Valborgsmässoafton förra året, jag låg också med honom på golvet tills han somnade in.
En hjärtevarm KRAM till er alla.
Primrose

http://enrosafluga.blogspot.com

 
Ingen bild

Moster Lena

11 mars 2014 10:00

Tänk på att Bamse har det bra nu o han är med Er från Regnbågslandet ;-)
Kramar i massor från mig ;-)

 
Ingen bild

Mia sthlm

11 mars 2014 10:03

Kramar om er alla <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards