miian

Alla inlägg under maj 2011

Av Mia - 4 maj 2011 10:55

Godmorgon!

 


Igår em spöhaglade det

 

Ser ni Tussi, hon sitter till hö om stubben

 

Ser ni henne nu? Mitt i bilden!

 

Fågeln, till vä, ser att Tussi sitter o vaktar, det blev tvärnit i luften =)


Fina Lejja nu på morgonen

   

Idag är det klippning som gäller!

Varför skjuter jag upp saker så ini sista minuten?


Imorgon far vi! Tjohhhoooo!!


O i juni åker jag till Finland o pussar på Myzak

TJJJJJJJJJJOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO!!

Hejhopp

...

Av Mia - 3 maj 2011 07:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mia - 3 maj 2011 07:25

Godmorgon!

  3dje maj idag... Det snöar!

Jättekul!


Igår jobbade jag dag, var hem på lunchen o var ut med

vovvarna, men jag vet inte om det är bättre att låta de vara

själva tills Amanda kommer hem sånna gånger.

Bamse blev så glad över att se mig, så han hade verkligen inte

tid att kissa eller så. Han skulle bara gå med kopplet i munnen

o se lycklig ut =)

Jobbigt att lämna dem igen också.... Fan va blödig man är!


Snart åker vi! Shit vad jag längtar!

Längtar till tors, så jag spricker snart =)

Har varit o inhandlat mat till brudarna, haha såg ut som

jag handlade till en ungkarl! Lätt o snabbt ska det vara,

men vänta... Det är ju sånt jag ev handlar varannanvecka,

så hon i kassan kan ju inte ha märkt nån skillnad   


Sotarn kommer hit på tors, får inte glömma det iall

packningstänk.

Packning.. Jag har inte börjat, vet inte alls vad jag ska ha med

mig. Vädret svänger som attan där nere.

Häromdagen stod det att det skullle vara 20 gr o sol på lör

Nu har de ändrats igen ser jag, verkar inte bli så bra väder

under hela våran vistelse =( Fast regnet är borta, igår när jag

kollade så var det regn 2 dagar. .

Jaja en underbar resa ska vi ha, med eller utan sol!

Lättare att packa om man vet att det blir varmt o skönt ....

I- Landsproblem.

Har mer problem att fundera på, men det kommer inte

här.


Fästingarna är galna! Plockar flera per dag!

Vet inte hur jag ska göra, ska jag köpa medel idag,

o sen få det bortbadat om ett par dagar.

Ser ju ut som det kommer bli varmt o soligt här hemma.

Hundarna kanske badar. . .

I-landsproblem nr 2


JAg jobbar natt inatt, Amanda blir själv här hemma, med vovvarna.

Stora pluttan! Jag är nervös, hon är inte det!


Ha en fin dag everyhopa!


Av Mia - 2 maj 2011 07:17

Godmorgon!

Vaknar till en solig fin dag, var minusgrader igår när jag la mig,

nu vet jag inte. Är inte frost ute i allafall!

Hörde av en kollega som bor ett par mil ifrån mig, att det

hade snöat hos henne igår!

Det är sommar nu, det stod så i tidningen, o då ska det inte

bli nå snö! Hör du det??


Igår hade jag en toppendag på jobbet igen,

fasiken va roligt det är att jobba då!

Världens bästa jobb!


O jag har fått ut alla semester turer, förutom 1, men det

kanske går det med. Känns så bra!

Nu ska det bara räknas ner, o se om det behöver

justeras nått.


Personalen är oroliga över om att de inte ska få semester,

men det kommer att bli semester, även iår, som alla andra

år.


Hundarna är helt slut, har varit med Lars i helgen.

Trötta som attan, känns helt ok att åka till jobbet snart.

O idag är jag på "andra sidan" så jag vet att jag kan

åka hem på lunchen o ta ut dem en vända.

Känns bara bra!


Lars berättade att voffsisarna låg på balkongen, medans det

smällde o dundrade utanför dem. Inte skotträdda =)

Det vissta jag ju, men det är lika roligt varje gång

o höra det!


Nu drar det ihop sig för resan!

Shit va kul det ska bli!

Undra om jag o Lars kommer klara att vara tillsammans

så många dagar nu då?   


På Tors så skickar jag iväg vovvarna till Linja,

sen kommer Lars o hämtar mig, innan det är avfärd

mot Arlanda! Tjoho!!

Brudarna bli hemma här, o tar hand om katterna,

få se om Sissi kommer o hämtar dem, o de kan åka till

Linja o få sig lite mat =P

Sent på måndag kväll kommer vi hem.


O Malin ska ev få barn under våran resa =(

Hoppas att det kommer före ons eller så får hon knipa

tills på tis! Så är det Mallemuppan!

Hon ska till mvc idag, var nått med äggvitan i urinet, tror jag ,

bra att göra en extra koll!


Sötproppan med foppisar =)

  

Goa skitunge! Tänk va stor du kommer bli!


Ha en underbar dag, mina vänner, o även ni som tittar in

o inte är mina vänner   



kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards