miian

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Mia - 4 maj 2011 14:14

Det känns krångligt att ta sig för med saker idag!

Ska ju klippa mig, måste det... Varför ska det vara så svårt att

ta fram en sax, o klippa sig?? 2 sek, jag vet ju var saxen är!

Packat... har jag packat? Nopp!

Har jag kollat så att jag rena kläder att ta med. Nopp


Sitter jag o spelar o dricker kaffe? Jopp


Iår har jag beslutat att mina dogs får fästingshalsband.

De leker inte hej vilt som de gjort förrut, så det är ingen fara för

deras skull. HIttade denna goa sak på golvet för ett tag sen

  Poff! Det smällde högt när jag eldade upp den!

Det är nog den enda anledningen att de finns. Att poffa!


Jag blir så varm i kroppen när jag tänker på att jag

ska träffa Myzak o Marleena! Samtidigt känns det läskigt!

Tänk om det blir så jobbigt igen?

Fast jag kan ju inte göra nått åt detta.

Får vara så tacksam att jag ägt honom, INTE sörja att jag inte har

honom. Det hjälper ju inte!


Marleena kan räkna till 4 på svenska, jag till 3 på finska,

jag kan säga tack,  sen kunde hon nått mer,

ja visst ja Vad heter du, ja o nej

Det är väl det vi får sitta o säga till varandra då =)

Haha lite tjatigt kanske, men jag får träffa henne, då

kan det få vara tjatigt! Ser fram emot det enormt!

  


Längtar tills imorgon också, först ska jag göra nått jag hatar,

åka o lämna mina bebisar, för såå många dagar! HUVA!

Min resa startar vid 14 tiden, då åker jag till Lars, o hans bror

med fru kommer dit.

Har inte träffat hans bror sen 25 dec...

Men vi är ju vänner på fb   


Har förresten börjat på 3dje boken twilight!



Av Mia - 4 maj 2011 10:55

Godmorgon!

 


Igår em spöhaglade det

 

Ser ni Tussi, hon sitter till hö om stubben

 

Ser ni henne nu? Mitt i bilden!

 

Fågeln, till vä, ser att Tussi sitter o vaktar, det blev tvärnit i luften =)


Fina Lejja nu på morgonen

   

Idag är det klippning som gäller!

Varför skjuter jag upp saker så ini sista minuten?


Imorgon far vi! Tjohhhoooo!!


O i juni åker jag till Finland o pussar på Myzak

TJJJJJJJJJJOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO!!

Hejhopp

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards