miian

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Mia - 11 maj 2011 21:03

.. På obehag kan få en lång o otrevlig kväll o natt!

Känslan började när jag åkte hem från p mötet,

orolig. Vill inte, hatar detta! Kollar ut varje sek, kollar

åskrisken hela tiden.

Hatar denna väntan, eller väntan o väntan, inte f'n väntar jag

på att det ska börja dundra heller!

Nu ser det bra ut, fula molnen har dragit vidare,

men på fb så skrivs det om åska här o var!

Första ev åskvädret ensam. . Kanske blir det lättare,

kanske blir det svårare, det vet jag inte förrän efteråt.

---O---

Mötet var bra idag! Skönt!

Kanske var det för att en var hemma o vabba   

o en åkte hem för ont i magen   


Lars har sålt sin älskade båt, en träbåt som han har byggt själv.

Killen som har köpt den är helt lyrisk!

Han har varit här förrut o frågat om den var till salu.

Då var den inte det. Nu har ju det ändrats en del,

igår mötte jag honom o frågade om han ville köpa den.

Han hade varit här idag o kollat, tömt ur vatten o så--

O nu på kvällen kom han med en kompis o kollade =)

Hans fru är INTE glad, hon kommer nog inte heja på mig

nå mer =)

Jag tipsade även om våran gamla traktor, han blev

sugen! hahhaha


På fredag har jag en date! Va konstigt det kan bli =)


Nu är det dags att hoppa in i duschen, o sen inta sängen

Go natt mer er   



Av Mia - 11 maj 2011 07:27

Hejhopp!

Snart dags för personalmöte. Inte så sugen alls faktiskt.

Heeela dagen.


Igår kom Amanda hit efter skolan, trots att det är Lars vecka =)

Tänkte att vi skulle umgås lite.

2 min var hon hemma, sen gick hon o badade med

en kompis!

Kom hem precis när det var dags att skjutsa henne till Lars!

Skitungen börjar bli stor =)


Jag o Lars tog en långprommis med hundarna, de fick syn på

en gräsklippare som såg ut som en jätte skalbagge,

en som åker av sig själv.

Jisses, bondhundarna hade mycket svårt att koncentrera sig på

nått annat! Så nyfikna har jag inte sett dem på länge =)


Så roligt att se vad som hänt i min flock sen den blev

hälften!

Bamse som inte har gillat främmande människor,

nu när man möter nån, går svansen på honom som det

vore kändisar varje person!

Lejja vill fram också, ingen svans mellan benen,

var längesen jag såg henne så bedrövlad som hon kan se ut!


Dags att ge sig ut med hundarna.

Ha en fin dag everyhopa!



kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards