miian

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Mia - 14 maj 2011 18:48


Stolta familjen!

 

               


Novis behöver inte leksaker, det räcker med ett koppel =)

       

           

     


Sandra tänker så det ryker =)

     

Av Mia - 14 maj 2011 15:45

Hejhopp!

Solen skiner o inga sura miner =)


Igår fick jag o min hjärnhalva klart med schemorna!

Tack så mycket för hjälpen! Du är BÄST!!

Var lite krångel innan vi började men sen kom

datorn på att det var VI som satt där, o då gick det

galant!

Sååå skönt!

Har fått respons av en vikarie, hon var helnöjd med

schemat! Roligt!


Var till Malin o Kenneth o hälsade på minitjejerna också!

Det var full fart på sötproppan, såå go!

Miniproppan sov o sov! Såå liten o söt!

Håller på att ladda batteri till kameran, så jag kan inte föra

över bilder än. Minneskortet är nog utstlitet, för det

går inte att läsa .


Träffade min date igår, han bjöd på skitgod mat,

oxfile´strips o en snorgod sås!

Sjukt gott!

Sen gick vi till stan o tog en öl.

Kom hem till honom vid 12 tiden, då var dottern uppe

o väntade   

En mycket trevlig kille, känns som vi känt varandra

i evigheter =)


Seg morgon, trots att det inte blev mycket att dricka,

låg o lata oss i soffan, o efter ett tag ringde det på

dörren, hans föräldrar kom o hälsade på!

Det var kul!

Tack för en underbar helg, det gör vi om   


Kom hem för en stund sen, köpte med mig taimat hem.


Borde gå ut o försöka få igång gräsklipparen, men

jag ser att mina grannar är ute, de som håller på med

min skog... Orkar inte ... Jag har inte bett om deras hjälp.


Ha en fin kväll!




kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards