miian

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Mia - 16 maj 2011 07:50

Godmorgon!

Jaha hälften av Maj har gått då!

Herrejä'lar va fort det går!

Normalt väder, för årstiden sa de på tv...

Jaha, inte brukar maj vara så här kall?

Iof hade vi ju supervärme för ett tag sen, men det

har jag nästan glömt bort!

Igår kväll kom Tor hit, Alltså åskan, men den mullrade skönt

på avstånd, tack för det!


Nu har jag äntligen beställt handledargrejs för Sandras

övningskörning.... Det är väl bra att göra det, hon fyller 18 om 2 månader,

men inte kommer hon ha körkort då, då måste man lägga

ner lite mer tid... Vem vet, hon kanske chockar oss, o

har körkort innan sommarn är slut!


Gud va mycket jag har o se fram emot nu!

Först i helgen är det grannfrun som ställer till med fest!

Sen har Amanda 2 konserter som jag är ledig på, o kan alltså

vara med på båda två!!

Skolavslutningen, lillungen slutar Vika skola!

Jag åker till Finland, pussar på Myzak!!

Jag åker på husvagnssemester under midsommarveckan!
Jag åker till London, inte riktigt 100, men troligtvis

blir det London, annars blir det nått annat.

(o jag kommer aaaldrig berätta när jag åker, S )   


O allt det här händer innan v 28 är slut!


Brudarna fyller år, Sandra åker till Rhodos.


Livet är bra härligt!


Undra om det känns lika härligt när jag kommer till jobbet ikväll,

har ju en del saker kvar att pyssla med innan schemorna

kan dra iväg, men datorn fick en liten hälsning av åskan, så

den är lite knäpp. Hoppas de ringer o felanmäler det idag,

annars måste jag nog ge mig till stan o låna en dator hos chefen.

Onödig tid!


Må så gott everyhopa!

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards