miian

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

24 Maj

Av Mia - 24 maj 2011 08:46

Godmorgon!

Vilken lyckodag det blev igår!

Först får jag ett besked att jag har en hemlig resa att

vänta på! Den 27 juni till den 1 juli åker jag nånstans,

har ingen aning om var =) Såå skojigt!

  Är då säker att det inte blir till Jukkasjärvi

  


Sissi o Johan kom ner till arlanda välbehållna,  

o har nu landat i Bulgarien,

satt för en stund sen på balkongen o njöt =)



o sen!


Min fina vän K hjälpte mig att köra igång skype.
O efter 30 minuter så satt jag o pratade med Marleena!

Hon tyckte att jag pratade mycket... Nästa samtal har

hon lovat mig att hon ska sjunga för mig =)

!Kommer inte glömmas bort!


O vet ni va hon gjorde??

Hon ropade på MYZAK, JAG SÅG MYZAK!!

Pysli Myzli mammas fina bebis!

Jag visslade på mitt sätt, när jag ropar in hundarna,

o det reagerade han enormt på!

Mina andra med, de kom farande i 200 =)

  


Pratade med honom, o han blev så till sig så han

hånglade upp Marleena, nu behöver inte hon vara orolig för

att få pormaskar =)

Haha han är sig lik den lilla snutten!

Längtar enormt nu!


Så himla kul! Tekniken är underbar

nu ska jag väl få lov att skaffa en webkamera jag med.

Hon fick sitta o titta på en bild på mig, fast det räcker ju det me!


O ett headset ska jag också investera, vet ju inte var

micken på datorn är, o K berättade att det hördes dåligt,

så jag satt ca 3 cm från skärmen o pratade =)

Inte så skönt, o inte så trevligt för den som bara får se en

stor näsa, när jag skaffar en webbis.


Marleena vill att jag ska komma ner tidigare på fredag,

skickade flygtider. 42 euro kostar det att flyga,

men det går inte.

O sen vi får se, hon kanske kommer hit i sommar =)

Verkar vara en makalös brud, så härlig o så fin!


Tack Christina, för att jag hittade länken till Kerstin från

din sida


 Tack Bosse, för att du har så fina ögon, så jag

fastnade för Kerstins kennel


Tack Eija,för att du lånade ut fina Ruben till Vinnie,


 Tack Kerstin, för att jag fick äran att köpa Pyzli


Tack Lars, för att du ville skiljas, annars hade jag ju

inte fått kontakt med Marleena!


Ödet!

Allt var meningen , så att jag skulle

få träffa en ny vän =)


Nu är jag så där löjligt lycklig igen!

Snart snart snart =)


 
 
Mor

Mor

24 maj 2011 09:56

Unnar dej så väl att gå omkring i ett Lyckorus :) Hur kan du vara så säker på att det inte blir dom djupa skogarna i Norrland..... kanske resesällskapet börjat gilla Mygg :)
Kram/Mor

http://www.hean.zoomin.se

Mia

25 maj 2011 09:05

Hahah ja vem vet? Mycket har ju ändrats sig =P Ska höra =)

 
Ingen bild

annkie

24 maj 2011 10:06

Är såå himla glad för din skull ska du veta!!!
Du förtjänar sannerligen all lycka du kan få =)

Införskaffa nu ett headset & en webcam så att Myzak kan hångla upp dig på skärmen sen ;)

Kram på dig!<3

Mia

25 maj 2011 09:05

*rodnar* Alla är väl värd lycka?

 
carina jonsson

carina jonsson

24 maj 2011 12:10

Så roligt,tekniken är bra ibland ;) Blåsigt som attan i dag igen *suck,vill ha vindstilla ju !!! Regnet har dragit bort och solen tittar fram så jag är glad för det ändå :) Hemlig resa ? det lät inte helt fel,vad spännande.Ha en fin dag / kram Miafia

http://www.svartangel.n.nu

Mia

25 maj 2011 09:04

Blåser här idag också! Igår var det storm! Gillar inte blåst!!

 
Ingen bild

S

24 maj 2011 14:57

Leeeeer med hela hjärtat! Det går bra nu om man säger så.....och det är du så jäkla värd! Tur att du fyllde fyrtio :) det var visst då livet skulle börja :)PUUUUUSS

Mia

25 maj 2011 09:04

Haha ja det är så tydligen, men inte direkt efter 40, man ska samla lite styrka först =)

 
Ingen bild

Mia

24 maj 2011 16:58

Fan va nice, känns skönt att du är lycklig efter en jobbig period. Önskar dig all lycka i världen, jag förutom i BB såklart :-)

Mia

25 maj 2011 09:03

Har ju slutat spela BB =P Tack!

 
Ingen bild

Ulrika

26 maj 2011 12:06

Heej gumman!
Va är det för fel på Jukkasjärvi???
Det gör mej så hel lycklig o läsa vännen, allt det du skrivit! Kram på dej love U

Mia

26 maj 2011 20:54

Jag skulle gärna åka dit, men det får bli när jag o Mattias Eriksson blir ett par, innan dess blir det nog aldrig =P

 
Ingen bild

Moster Anna-Lena

26 maj 2011 19:33

Mia, mostra di finns oxå på Skypen!!! Bara så du vet!! Kram o lycka till med din blogg o ditt "nya" liv!! Kram från mig

Mia

26 maj 2011 20:54

HHah den går bara till Finland =)

 
Ingen bild

mie

29 maj 2011 17:32

Blöödig som alltid, så rinner tårarna. Vilken härlig känsla för dig att du fick se honom. Och att han reagerade så på din vissling.Kan förstå att du längtar enormt. JAG GLÄDS VERKLIGEN MED DIG !!!! Kramar i massor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards