miian

Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

17 Maj

Av Mia - 17 maj 2011 09:55

Godmorgon!

Grattis till min kollega o hans band Map of Moscow som

släppte sin officiella video, o låten finns numera på spotify!

Så kul för dem

 

Här är videon


Har nyss varit ute med vovvarna, det är så underbart att

gå med dem nu förtiden!

Bamse är så jä*la lyhörd, använder tecken till honom,

o han snappar upp det direkt.

o vid varje vägskäl så stannar han o tittar på mig så får

jag peka vilket håll vi går!

Helt underbara Bamse plutt

     

Jag är så stolt över dig mitt hjärta!


Lejpi är också duktig, men inte 100 pålitlig, jaktlusten är

enorm. . Men hon lyssnar väldigt bra, o henne ska man prata

med små bokstäver, annars tycker hon att det blir läskigt!

Tänk va hon har utvecklats på dessa 2 år som hon har bott här!

Finaste snällaste pluttan

  Duktiga hundvakten o barnvakten på samma kort!

Mamma är stolt över dig med, Lejja

  


Borstade Lejja igår. Borstar  o borstar, hon fäller enormt,

får stora högar varje gång.

Fåglarna kom o hämtade pälsen, precis brevid oss =)


Bamse har inte börjat riktigt än, men det släpper lite tussar då o då.


Fyllde i vikarierna i schemapärmen igår, o det var endast

typ 3 fel! Shit va skönt, o det var lätta fel att åtgärda!

Sen funkar inte time care, så jag kan inte göra nått mer =(


Träffade en ny vikarie idag, känns som vi kommer få full pott

på vikarier! Toppengäng!

Det är en till som kommer, som jag inte har träffat än, men hon

är omtyckt på andra ställen i kommun, så det känns inte

så att man behöver vara orolig!


Idag blir det köttgryta o ris här hemma =)

Inte illa, spisen används för tredje dagen!

När brudarna är hos Lars så får den vila   

Sandra åker till Lars imorgon, o kommer hem på fre,

det är ingen ordning på den bruden!


Ha en fin dag everyhopa!





 
 
carina jonsson

carina jonsson

17 maj 2011 10:18

DU har då mycket roligt att se fram emot i sommar :) skit kul.Underbara bilder på dom små tjejerna.N ska jag bege mig ut och kanske slippa regnet.....håll tummarna !! Sköt om dig Miafia / kramar om

http://www.svartangel.n.nu

Mia

18 maj 2011 07:19

Ja det är längesen jag haft så mycket att se fram emot =)

 
Ingen bild

Moster Lena

17 maj 2011 11:38

Sänd över lite köttgryta till mig, tack! Idag är hela Norge på gång!! 17 maj - och jag jobbar senvakt, så idag är Buran sykehjem pyntat med flaggor o blommor överallt! Fina kort, som vanligt! Ha en fin dag! Klem fra mostra

Mia

18 maj 2011 07:19

Haha nä du Lena, du får allt fixa en egen gryta =)

 
Ingen bild

Nillan

17 maj 2011 22:04

Hej vännen!
Dina hundar är helt suveräna o visst är det skönt med regn ibland spec när man är trött o gräset behöver klippas :)
<3<3<3kramar Nillan

Mia

18 maj 2011 07:19

Japp! Det kunde inte kommit vid bättre tillfälle =) Men idag måste jag ut o klippa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards