miian

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Mia - 1 mars 2013 12:47

Hejsan i Stormen!

Jisses vad det blåser, men vädret är ju ljuvligt iallfall =)


Här hemma går det undan, nya sovrummet är nästan klart,

tyvärr gillar inte Lejja golvet, så hon är lite förvirrad, hennes

säng står ju inne där än sålänge =)


Min söta kusin är här i Falun, tills hennes bebis kommer,

hon är beräknad till den 5e, o de vill inte att hon ska

åka hem till Älvdalen, det är trots hennes 6e barn, o det tar

ett tag från Älvis till falun.

Jätteroligt att hon är här, det skiljer 13 år på oss, så vi har

inte haft så mkt kontakt förrut, men nu känns det toppen!


Hon var med mig till Sissi igår, o träffade Jullangullan, sen fick hon,

eftersom hon lovade att hon inte hade värkar, följa med hit

o vi käkade mat tillsammans.

Jättetrevligt!


Nu jobbar jag ikväll o dubbelpass imorgon, så jag hoppas

att det inte händer nått idag eller imorgon, eftersom jag

får vara standin ifall inte hennes karl hinner hit, det är ju

vasaloppet som ställer till en massa, långa köer...



kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards