miian

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Mia - 9 mars 2013 08:04

Godmorgon!

Inte illa för mig att sitta uppe o har varit uppe sen halv 7 på lördag =)

Sissi o Jullan har sovit här, o jag tänkte gå upp så Sissi skulle

få lägga sig igen, men hon såg för pigg ut, har lovat henne att hon ska

få sova lite middag senare, innan hon drar till jobbet =)

Jullan var inte så sällskaplig igår kväll, hon kom hit jag gick

ut med hundarna, sen sov ungen..


Bild från kvällsprommisen igår, kl är efter 18 =)


Vi käkade pizza o sen  frossade vi jordnötsringar framför tvn,

Lejja var sugen

 


Imorse såg det ut såhär

     


Innan det blev såhär:

 

Nu sover lilla Sockerpinglan, som har blivit så duktig att krypa,

OM man inte tittar på henne...


Brudarna åker med Sissi o Jullan hem senare o de sover över där,

vilket betyder att jag blir alldeles själv, efter som herrn i huset är:

 

Han åkte till Överkalix igår o kommer hem imorgon.


Jag blir ju själv, o se på Mello utan sällskap är ju inte kul,

så jag tillbringar min kväll hos kära grannarna o blir även

bjuden på mat =) Inte illa!


Ha en fin dag everyhopa!

 
 

De har visst lutande golv hos Sissi o Johan =P

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards