miian

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Mia - 19 mars 2013 09:20

Godmorgon i stugorna!


Är ni beredda på snön nu då?

Lite kul är det iallafall, när man ser på fb hur våren har spridit sig

i landet, o poff så ar de vinter igen =) Vi har ju iaf

inte fått undan snön än, så  det blir ju inte ett mega

bakslag för oss här!


Bamsemannen är piggare än på länge, han har nog haft ont

ett tag... Känner mig elak som inte stått på mig tidigare, men

nu är det på rätt väg, o vi blickar framåt.


På lördag ska vi på leonbergerträff!

Vet inte när jag var med sist, har inte stämt med mina

jobbhelger, men nu är jag ledig!

Ska bli kul att se alla igen!

Jag o Lejja åker iallafall, Amanda ska iväg med konfan o behöver

skjuts, o kan inte Sandra så får Lars köra, så då betyder det

att jag far själv med köttbullen!


Fattar inte varför hon inte går ner i vikt??

Hon har denna säck på sig, att visa framsteg på vågen, annars

måste jag kolla upp henne.


Denna vecka är jag mer på jobbet än hemma känns det som.

Imorgon kom det ett planeringsmöte in på schemat, på

en ledig dag, o direkt efter det är det Italienskakurs.

Jag var inte dit förra gången, var sjuk, o det är inte bra att

missa en lektion, när man inte ens förstår när man sitter där =)

Det är svårt!


På tors sover Jullan här, Sissi ska iväg på galej med en

kompis o vi har Jullegull tills Johan vaknar efter sitt

nattskift.

Nu kryper hon runt här, så nu är det väl dammsugning som gäller

varje gång skrotet kommer =)

Nyfiken på det mesta!


Snart är det promenad med Ulrika o Tindra, nått som vi oftast gör

på tisdagar =)


Ha en fin dag!


kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards