miian

Alla inlägg den 6 januari 2017

Av Mia - 6 januari 2017 18:19

Jan


Jag sa upp min roll som samordnare, hade varit det sen den rollen kom in i kommunen!


Vi hade en trevlig familjedag på isen, hela högen =)


Jag och Lars firar 28 år tillsammans   


Sissi och knottarna flyttade till Hälsinggården tillsammans med Johan 


En bra månad =)


Feb 


Millemoll fyller 2 år!


Jag ordnade en hundträff med olika aktiviteter i vika, 17 hundar dök upp!


Träffade brossan m familj när jag åkte till Källviken och kollade på slalom! 


Lars blev dunderförkyld strax innan vi skulle till Fuertaventura! Trodde inte vi skulle komma 

iväg! Men det gjorde vi =) 


Maja kom hem på den dagen vi bestömt, det är stort det! 


En bra månad =)


Mars 

 

Fick bannor att jag inte bloggade så ofta.. 


Jag hakade på grannen till Stängnäs på utställning, kollade in hur man ska göra bara


Bamse skulle ha fyllt 11 och det var 2 år sedan han somnade in, känns fortfarande i hjärtat


Vi mötte en kändis på stan, Farmen Morgan =)


Maja och Ozzy fyller 4 år


Krånglade med stamtavla för Maja...


"tjatade" till mig en utställningträning, hittat nya vänner inom hundvärlden, varför inte 

utnyttja dem? =)


En bra månad =)


April 

 

Vi blåste Elin. ordnade en Nya Zeeland fest till henne 


Sandra och Emil flyttade till Korsnäs


Jag upptäckte en knöl i mitt ena bröst


Jag och Maja premiärade i utställningsringen!


vi var in på "rostburken" med hundarna


Plockade årets första fästing på hundarna.. 


Provade att spåra med hundarna


Fick svar från mammografin, 5 cystor och förändingarna hade ändrat sig, men ingen fara ännu


En mestadels bra månad


Maj

 

Jag och Maja var på ringträning i Avesta och Grängesberg


Jag och Maja var på våran första riktiga utställning, i Österbybruk


Jag köpte en ny bil =) =)


En bra månad =)


Juni 


Värmebölja i början av juni, över 30 grader


Pappa kom med ved, och igen och igen.. (Nu är jag evigt tacksam för det!)


Jag och Lars var till Mariefred och hälsade på hans fd chef


Jag, Lars, Amanda och knottarna var till Lunå gårdcafe som ligger några km härifrån, jättemysigt!


Jag åkte till min fd uppfödare en helg o jag vann i kortspel =)


Jag och Maja åkte till Leksand på utställning, domaren gillade inte Maja ett dugg.. 


Jag och Maja var till Avesta på Ringträning, gick bra =)


Jag fick reda på en sak som höll på att äta upp mig av oro! 


En bra månad till slutet


Fuck cancer!


Juli 

 


Vi packade husvagnen och drog till Orsa ,träffade en av mina fina mostrar


Amanada fyllde 18!! 


Jag och Maja var på ringträning, gick åt hvete, hon hatade det.. 


Vi åkte till Edsbyn, ställde husvagnen hos härliga Fam Olsson och passade på att ställa Maja i Alfta 


Jag drog ner till min fina vän Christina 


Sandra, Andreas, Emil, Julia och Sissi fyllde år


En bra månad =)


Aug 

 


Åkte till Eskiltuna med jobbet, en jättetrevlig resa!


Vi började måla huset


Maja började löpa---


Jag och Maja var på ringträning, hon tyckte det var kul =)


Höstväder ... kallt och ruggigt


Fick läsa på fb att älskade Myzak vandrat vidare =(


Jag fyllde år, hade en toppendag 


En bra månad =)


Sept


Jag och Maja var till Högbo på utställning, det blev Very good, och min plan sprack!


Jag och Maja åkte till Fagersta på en liten annorlunda utställning, men hon gillade det =)


Jag går i skogen och hittar björnbajs...


Vi åkte in till Falun och var på en ännu konstigare utställning, Det gick jättebra, 

Maja placerade sig som BIG 4a! 


En bra månad =)


Okt 

 


Startar men underbart väder! 


Jag och Maja var på en inoff i Gävle, gick ganska bra, hon blev Bim iaf


Amanda blåste oss totalt, klarade körkortet! 


Vi drog till Kreta, medans en annan människa hade det jobbigt   


Funderingar funderingar 


En bra månad i början, många pisskänslor på slutet


Nov 

 

Fuck cancer, igen men denna gång är det öppet! 


Jag sjukskrev mig mådde piss


Söta Tindra somnar in, kom i kläm med allt runt omkring


En tid där vi visste varken ut eller in


Vilma fyller 1 år


Jag och Maja var på utställning i nånstans utanför Hofors, gick blä!


En blämånad 

 


Dec


Operation utrota cancer, blev en völdigt lång dag för oss som var vakna! 


Kommunen bjöd på trevlig föreläsning (första gången sen 88 jag är stolt att jobba i falu kommun, alla 

är välkomna om man är intresserad av jobbet)

och julbord, träffade borssan =) 


Julafton, en mycket trevlig och social sådan!


En mycket upp o ner månad, mest ner



**************************************************


**************************************************


Trodde att 2016 var mest piss, men slår man ihop det så är det ju inte så! 
Men 2 saker har påverkat mig mycket och sänkt mig. 

Nu ser vi fram emot detta år och hoppas att det iaf kommer bli cancerfritt! 


Eftersom jag inte har zoomin längre så har jag inte korten för förra året här. 

kolla länkarna ,eller så kollar ni inte, det är upp till er!


Må så gott!


























kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards