miian

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Mia - 14 januari 2013 09:25

Godmorgon i kylan! 

Känns helt ok att tänka på att imorgon kväll börjar vi våran 

semester =)

 

Lite tråkigt att det att åka iväg o lämna Jullan så länge =(

Hon o Sissi sov här i lördags, Johan skulle ut med polare, 

o då skulle de säkert bli väckta när han kom hem, så

då passade det ju bra att sova här, inte mig emot =)

 

Jullan hade varit lite knölig på natten, o det visade 

sig att Snörpan hade feber! 

Pluttan ska bli sjuk nu när mormor ska iväg! 

 

Ikväll ska vi hämta en väska så vi kan börja packa, 

Eller packa, det gör jag imorgon när jag lämnat hundarna, 

så de inte misstänker nått, men det gör de redan...

 

Vi var o duschade dem igår, så nu är de rena o mjuka i pälsen, 

inte bra dag att välja det på, då det var -21 här på kvällen, 

men min fantastiska fön gjorde att de kunde gå ut o kissa 

utan att bli isbitar. 

 

Idag ska jag borsta igenom dem, ingen av dem 

gillar det jättemycket, men det är ett måste, fönen gör att 

underpälsen, som vill snart släppa, blir tovig. 

 

Sandra o Elin har det varmt o skönt i Egypten, Sandra har 

adopterat en katt, som är med henne när hon ligger o läser, 

hen kallas Knorrhane =)

 

Imorgon ska de ut o åka fyrhjuling i öknen, hoppas att de

inte drar iväg från guiden bara! 

 

Kollade just på web kameran på Kap verde, kl är halv 8 o det är

+21 grader, o här är det -21 =)

 

Kamera 

 

Idag blir det att inhandla mat till brudarna o sen 

ta reda på tvätt, det är mina planer idag, vad är era? 

 

 

 

 tittade tillbaka i bloggen, o idag för 2 år sen fick Lars sin nyckel 

till lägenheten! En annolunda resa startade då, 

men som var så nyttig o bra =)

 

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards