miian

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Mia - 2 januari 2013 09:30

 
  Grattis Älskade Du på din födelsedag!   

 

Tänk att vi får fira ännu en födelsedag ihop, fast iof, under vårat

bo isär, så fyllde ju inte Lars år, så det är ju inget annorlunda =P 

 

Det är ungefär samma som när jag fyller år, man är trött 

på kalasandet, o jag tror jul o nyår är för nära när Lars 

fyller år, blir inget kalasande för släkt o vänner. 

Familjen J kommer hit o äter, o ha hela familjen med lilla 

nykomlingen samlad, det är kvalite´det! 

 

På lördag så firar jag o Lars 25 år tillsammans! 

O vi firar det med det med dunder o brak, Julia 

blir här, utan sin mor o far, från lördag morgon till Söndagkväll! 

Lovely! 

 

Vi tar igen firandet om 14 dagar istället då vi drar till 

Kap Verde! 

  

 

Här kommer bild på våran för o varmrätt på nyår

 
Efterrätten har jag ingen bild på, men det var citronfromage.

O så hade vi laxrullar som vi smaskade på under mattillagningen. 

 

 

Jag ordnade en ny frisyr också, innan gästerna dök upp:


 

 

Ha en fin dag, tänk på halkan o ta det lugnt! 

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards