miian

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Mia - 18 juli 2012 21:01

Hejsan! 

Nu är jag hemma igen! 

Sissi Johan o vovvarna kom o hämtade mig, o det visade 

sig att vi startat våran resa samtidigt! 

O då har jag färdats from Kroatien, o vi kom samtidigt till 

Skavsta =) 

 

Vovvarna blev tokglada =) Härligt! 

Mindre härligt var det att se att Bamse hade fått 

nått skit i ögat, han är svälld o det rinner massa =(

O halt på ena frambenet oxå! 

Lejja var precis som vanligt iaf =)

Nu snarkar de gott här brevid mig! 

 

Resan! Ja vad ska man säga! 

Jag älskar Kroatien! 

Härligt ställe!

 

Kameran är tyvärr kvar där nere, för Amanda ville 

ha den, så det kommer dröja med kort, men nåra har ni sett =)

 

Prisnivån är billigare än hemma, ca 350 för en fin middag inkl

2 stora öl o 2 cola. 

Billigare i affärerna än hemma. 

vädret, varmare än hemma, o inte fuktig luft! LOVE IT!

 

Min familj är kvar i lght till fre sen drar de till Krk istället, 

ja det heter så, jag har inte glömt några bokstäver =) Högre upp i Kroatien. 

De hade tänkt åka till Italien, men där bjuds det på regn o åska, 

så de ändrade sig. 

De kommer hem nästa ons. . 

 

Fina Sissi håller tätt än! BRA där! 

Men nog skulle hon vilja ha ut snörpan nu

   

Hon är stor =)

 

Imorgon är det en helt ledig dag, ska bara till öb o köpa ben till vovvarna, 

sen på fre jobbar jag dubbelpass, goa Sissi kommer hit o sällskapar 

vovvarna! Tack goa unge för att du är som du är! 

 

Känns konstigt, men snart har jag semester! 

Från måndag kl 8,16 är jag ledig tills den 20 aug! 

Hur det nu kunde komma sig att jag la ett pass på 

min födelsedag... Knäppt =)

 

 

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards