miian

Alla inlägg under april 2012

Av Mia - 12 april 2012 12:33

                                        

Snörpan!

...

Av Mia - 10 april 2012 09:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mia - 10 april 2012 09:32

Morning! 

Igår satt jag o kollade på svinbilliga resor på apollo. 

Sa att Fan att inte Mia lever, hon hade hakat på direkt, 

O när jag senare kollar mail, hade jag fått ett från henne.. 




Suck nått spam mail, men varför skulle det komma nu?

O varför från hennes adress?   
Det gör ont när man blir påmind...  
Jävla skitinternet!

Fast man dör så finns man kvar i cyberrymden!



Huvudvärken håller i sig.

Det har varit lite mkt nu, så det är säkert en fruktansvärd

spänningshuvudvärk jag har.

Kommer ringa o sjukskriva mig tills imorgon. .

Orkar inte jobba.



Sandra o Elin är framme i London, de ska ut på stan idag,

o de har blå himmel o sol =) Härligt för brudarna!

 

Av Mia - 9 april 2012 09:33

Morning!
Fick lov att dra tidigare fr jobbet igår, huvudvärk som attan.

Tog massa tabletter o det hjälpte inte. Funderade om det

var hjärnblödning på G, för Hu va ont jag hade. 

Idag har jag oxå huvudvärk, men mer som en fruktansvärd vanlig

huvudvärk, har tagit treo hoppas att det släpper. 


Familjen hemma igen! 

 


Sandra o Elin drar till LOOOOONNNNDOOOON idag!!!



Bilder fr Sandra

     

...

Av Mia - 6 april 2012 08:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mia - 6 april 2012 08:16

Morning! 


Snart dags att fara till jobbet. . 

Har sovit jättedåligt inatt, så det blir ett långtpass, trots att 

det bara är en dagtur. 

2 dubbelpass, med avslutande natt, har jag oxå att se fram emot =)


GLAD PÅSK 


Av Mia - 5 april 2012 09:22

Morning!

Fick tvinga mig ur sängen nu. 

Shit va trött jag är. Tänkte somna om när Mandi åkte till 

skolan, men hundar o katter hade andra planer. 

Så typiskt, när jag är pigg så sover de som attan på morgonen, 

o framför allt så brukar inte katten Sune komma in till mig!


Vi var ju till Malin igår, o mini hade precis somnat när vi kom. 

Hon sov ända till 10,20! Jag hade hunnit vara ute med hundarna, 

gett dem mat, o skjutsat hem dem igen!

Det är så varmt hemma hos Malin, så mina hundar nästan dör =) 

Bamse kan ligga ute på gården, men jag vet inte om jag litar 

på Lejja där, de kommer ut från gården om de vill. 

O Lejja vill såklart vara med mig.. 



Pluttungen har blivit så stor, reser sig upp, hon blir 11 mån imorgon!

Shit va fort det går!



O det betyder att jag var i Budapest för ett år sen..

Blandade känslor dyker upp, En underbar resa, men det gör ont att

tänka på att det blev den sista resan vi gjorde tillsammans

...

   
  En mycket nöjd Mia!  

 Lägenheten var betydligt bättre än va vi trodde =) 
Älskade fina hjärtat mitt, du är såå saknad!

 (Du hade säkert inte blivit så nöjd att jag lagt upp detta kort, 
jag kan ta bort det om du kommer tillbaka)



Sissi, flislisan Norman tragglar på, igår var det ett besök på lass igen.

Sammandragningarna blir värre =(

Nu är det absolut, absolut vila som gäller, hör du det pluttan!

 Tösen mår bra iallafall, Sissi fick se ul igår, Snörpan har vuxit 
på sig ordentligt, o ligger o vinkar o gymnastiserar i Sissis mage =)


Idag ska jag o Sandra ut o leta efter nått Sissi kan ha att göra

på dagarna, nått som hon kan göra stilla sittande o få dagarna att gå.

Synd att jag inte kan sticka, då hade jag kunna lärt henne det,

men jag kan bara avig o räta... Iof så kan hon ju göra nån fin filt =)

Hon går in i v 22 på lördag... Måste ha Snörpan kvar i magen ett bra tag till!



Må så gott!  





Av Mia - 4 april 2012 07:57

Morning! 

Idag ska jag vara barnvakt till lilla Minisötproppan, därför är 

jag uppe så här tidigt =) 


Fick ledigt idag, skulle ha jobbat 2 timmar, men hade ett möte igår, 

så jag kvittade tiden. 

O ev så har en magsjuka på den avd jag skulle tillbringa mina 

2 timmar på , o det är ju dumt att bli smittat med tanke på att 

jag tokjobbar i påsk! 

Familjen åker till Brindberg de =(


Johan har en förhoppning att det inte ska bli 

en liten söt rosa bebis, han vill inte att det ska vara 

för snuttigulliga kläder.. Hm.. känner igen det, från Malin o Kenneth, 

Novis skulle bara ha tuffa kläder, inget fjantigt rosa.. 

Det höll inte länge kan jag avslöja =)


Jag köpte 2 saker iallafall, en som pappa Johan kan ta på bebisen

o en som mamma Sissi kan ta på:

Det var väl en kompromiss =)



vi fick lite snö igår, trodde att jag skulle gå o hänga mig om det kom snö igen,

men det gjorde jag inte =)

Det var 2 cm som försvann direkt, lite lite var det kvar på gräset igår kväll


 

 
   
Sandra tog ut mina paraplyblommor till lillstugan förrut, de frös...

Alla blad rasade av, o nu har det kommit tillbaka, endast i toppen =)

De är trots allt lite gulliga =)

 

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards