miian

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Mia - 14 april 2012 07:34

Godmorgon!

Tur att jag ska snart iväg, vaknade tidigt idag. 

Åker på hundutställning o kollar in lite fina vovvar!

Tur att Kerstin är där o kan förklara hur det går till, 

har väl tappat greppet totalt, längesen jag var på en utställning =)


Kommer en kompis o vi åker tillsammans, hon har en 

dv pinscher o är lite sugen på att börja ställa henne. 

Vi ska spana o se hur det går till =)


Synd nog så är det dåligt med små utställningar häromkring nu, 

de är ju bra att börja öva på. 


Teatern, eller farsen vi var på i tors var helt underbar!

Jag skrattade så jag nästan pinkade på mig! 

Han som spelar Arn var med, o i Arn är han en tuff kille, 

det var han inte nu, haha en världens fjolla som spelade 

hur bra som helst!

 
     
Mycket sevärd! 

Såg att det kommit snö lite här o var i Sverige, tänk va vi

har klarat oss bra, peppar peppar, vill inte ha snö nu,

nu har jag fått för mkt vårkänslor =)



Sandra kommit hem, från sin resa till London, det har gått bra, o 
hon längtar redan tillbaka =)

Jag fick en fin tröja o ett halsband.

Lars fick ett par kalsonger, med tunnelbana karta på,

bra att ha när vi åker dit, då behöver vi ju ingen karta =)



Ha en bra dag!

 




kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards