miian

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

26 april

Av Mia - 26 april 2012 09:29

Morning! 

Vilken dag det blev igår, kom inte hem förrän närmare 20,30.

Hittade massa saker iallafall, bla köpte jag ramar till mina 

Italien kort, o så fint det blev, mycket bättre än bara 

glasramar. 


Sissi haltade direkt vi kom ut från bilen, foglossningar.. 

Vi lånade en rullstol på Ikea, hon som jobbade där, såg lite 

fundersam ut när hon såg att det inte var Olga 3424 år som 

skulle ha den, men när Sissi tog några steg så såg hon nog 

att det var välbehövligt. 

 
Gullungen =)


Det blev lite bökigt på slutet, 3 kundvagnar o en handikappad, men

hon har ju friska armar, så hon fick sköta sig själv =)


O eftersom hon hade vilat hela em så orkade hon gå med inne på

köpcenter som ligger i samma byggnad som Ikea.

Där hittade Jag en väska, ett par byxor, o en poncho.


Senare var vi in på Ica Maxi o där hittade jag ett reaställ,

halva reapriset, hittade en tröja, o en tunika.



Fick mail från Apollo nu, våra biljetter är klara för utskrift =)

1 månad kvar! Tjohoo!



Ha en fin dag!

 

 
 
Ingen bild

carina jonsson

26 april 2012 14:11

Ikea....dit ska jag också snart och inhandla en del saker :) Långt mellan gångerna så det är kul när man kommer dit.Du hr en del att se fram emot i år,roligt men bäst är nog att du ska bli mormor.Grått hos mig i dag så jag lysa upp dagen själv ;) Sköt om dig Miafia/ kram <3

 
Christina

Christina

27 april 2012 14:53

Härlig bild på Sissi:-)
Tusen tack för att du reklamerar mig :P
En peson tipsade mig om en toppenfin länk när det gäller tunikor: Wenz:-) Men sen gick personen till ICA maxi istället :P
Ha en toppenhelg :-)

http://www.sandianas.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards