miian

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

25 april

Av Mia - 25 april 2012 08:27

Godmorgon! 

Igår var det en energidag! Skönt! 

Måste vakna ur denna dvala, o det känns som jag är på rätt väg =)


Åkte ner till min kompis Ulrika, hon bor vid Vika sjön, ett 

otroligt fint ställe. Vi satt på den trasiga bryggan o drack kaffe, 

o bara tjattrade, mkt trevligt  

Hon har nu blivit sambo med sin kära LG, o jag önskar dem all

lycka till! En mkt bra karl har hon hittat!



Vovvarna var såklart med, bildbevis:

 
Lejja lipar åt badkrukan Bamse



Han lipar tillbaka, då hon inte ser =)

 
 
Sötungen gillar att blöta magen =)




Ulrika litar inte på Lejja, tror att Lejja ska ruska på sig, 


hon var ju bara sugen på våra kakor =)


 

Mina vackra tösabit! 


 
Bamse vill busa, väntar på att Lejja ska visa intresse! 


 
Å tänka sig, Divan ville leka!! Måste varit kallt ivattnet!


   
Min gammelgubbe, som ibland blir så barnslig =)


 

Man kan ju gräva i sanden, det är ju kul... 


         
Så kul att se när de härjar!



 
Såhär ser min kära Ulrika ut, när kameran kommer fram, då blundar man =)



Såg ut att dra ihop sig till oväder, men det blev inget!

 

Helt plötsligt började Bamse dra o leka med pinnar!! Ehh?? 


   
Smakade visst inte så gott! 


 
På väg hit, eller på väg bort??



 
 

 
     


Efter den trevliga stunden åkte jag hem, babblade i telefon, o Sandra kom

hem o skrämde skiten ur mig, Helt plötsligt stod ungen i hallen!

Hahah vilken skrämmande syn va?


Vi drog ut på en liten övningskörningsvända, det gick jättebra, start i backe

stog på agendan.

Vi åkte små skogsvägar, o hittade fina hus, så nu vet vi var vi ska bo,

men precis var det ligger kan jag inte avslöja, för det vet jag inte

ens själv =)

Det är ca 4 åkrar o 5 skogar mellan våra hus iallafall!



This is the road to hell!



Idag far jag o Sissi, Johan o ev Sandra till Ikea, men det blir inte

förrän vid 12, Sandra har prov, eller vad det var, på fm.    


Ska köpa tapeter idag, eller imorgon, Lars ska tapetsera när jag är borta i helgen =)

Å så blir det ny färg på väggarna... igen....

Kuuuuuul!!



Må så gott!

 

 
 
Mor

Mor

25 april 2012 11:48

Vilken fin bild på Startsidan, den doftar VÅR :) Härligt att se att t.o.m Bamse blir som en kalv på grönbete.Dom där stora, bulliga molnen hängde kvar ett bra tag över Hean, men det blev inget, trots att EWP varnat... Tack till den som såg till att jag slapp åska, alldeles för tidigt.
Kram/Mor
PS. Lycka till,från oss också till U och LG

http://www.hean.zoomin.se

 
Annica

Annica

25 april 2012 17:42

Så himla härliga bilder!!
Nackdelen med denna årstid är att man ska gå och oroa sej för åska, inte så rädd själv men Älsan är ju så rädd:(
Men har du inte nyss både målat och tapetserat? =)

http://leonland.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards