miian

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

24 april

Av Mia - 24 april 2012 09:48

Godmorgon världen! 

Imorse låg jag ensam i min säng o ett ord ändrade allt

Varsågod


Nu ligger bara prinsessan kvar, Bamse ligger ute han.



Det är så kul att se att Bamse accepterar sån närhet, för ett tag

sen hade han rest på sig o gott där ifrån om Lejja hoppat upp brevid honom.


Han har även ändrat sig o blivit mer kelig, kommer ofta o bara vill mysa!


Sissi var till Bm igår, alla världen såg bra ut, hon har gått upp 8,5 kg..

Då är det från inskrivningen.... Hahah räknar man från början,

så får man nog plussa på lite =)



Dags att reklamera igen, denna gång till Sandianas kennel,

Kolla den sista bilden! Den skrattande bebisen!

Så underbar   

http://christinau.bloggplatsen.se/ 



Jag ska till Kerstin i helgen, o pussa på leveransklara valpar =) 

O det känns mysigt, men inte så mysigt så att jag skulle 

sno med mig en hem. 

Kommer nog aldrig skaffa en valp igen =)


Det finns en kille som gjort att jag känner mig avskräckt  


Haha nä inte så, han var ju världens lilla sötaste drygaste gosvalp!

Men  jag tror inte det blir nån mer vovve här efter dessa, 

kan aldrig få en som Bamse så det är ju dumt att chansa =)

Samtidigt känns det konstigt att tänka om 65år att jag inte ska 

ha några hundar.. 



Jaja tiden utvisar sig, men som sagt, det är många år kvar tills 

jag behöver ta det beslutet. 

Men man märker att Bamsebumpe har blivit äldre =(

Stelare i sina ben men i nästa sek är han som än liten 2 åring, 

Goaste finaste mammas pojk! 
 
Lejpipejpi är ju inget problem o jag tror att hon skulle ha lättare 

att vara utan Bamse än tvärtom, hon är Min vovve, hon blir nästan 

förnärmad när man kallar henne vovve =) 

När jag har varit på jobbet o kommer hem har jag en liten 

flicka som bara vill ligga o titta på sin mamma, man känner 


hur kärleken strålar ur henne! Jag är hennes allt =)

Goaste finaste Prinsessan!


 


Nu är jag långledig!!

Jobbar inte förrän den 5 maj nästa gång =)

O då har jag 21 dagar kvar tills jag åker till Turkiet,

3 veckor senare blir det Orsa,



"jobbar" 2 veckor sen blir det ev Kroatien 1 vecka (beror på Sissi o Johan)

Hem o jobba en helg, semester i 4 veckor,  o sen blir jag mormor =)


Nu ska jag få denna sommar att gå =) 


Skönt att lägga långpass, fast de är jobbiga, men det 
är ju värt det, man jobbar ju inget =)
Har 30 tim arbetsvecka o lägger jag ett dygnspass i veckan så
blir det knappt nå mer =)

I Like it!




Må så gott 

 
 
Mor

Mor

24 april 2012 22:00

Vilken duktig "storebror" som tar hand om Prinssessan :)
Hälsa till Kerstin och nospussa goa valpar.
Kvällskram/Mor

http://www.hean.zoomin.se

 
Ingen bild

Annkie

26 april 2012 08:01

Men guuud vilken tråkig sommar du kommer att få =D
Förstår inte hur du ska få tiden att gå =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards