miian

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Mia - 8 juni 2011 20:44

Ja livet går vidare, allt snurrar på som vanligt.

Var på p möte idag, o tänka sig att det inte syntes i stan, att bästa har dött!

Allt var som vanligt!


Vi hade en fin minnesstund, spelade bla DIO, som var ett av hennes bästa

band ever!


Jag brukade alltid få ett sms vid lunch av henne, när

vi hade pmöte,  idag kom det inget.


Jag brukade alltid ringa till henne, efter mötet,

idag ringde jag inte.


Finaste EvaPeva hade satt en lapp på min bil,

Finaste Eva, som även hon ska sluta på mitt jobb.

Fruktansvärt tråkigt! En makalös människa, jag är så

arg på mig att jag började jobba dagpass då o då,

lärde känna en underbar människa.   


Hade jag jobbat mina kvällar, så hade jag inte lärt mig

känna henne så. Har jag tur så jobbar jag med henne på tis,

men det blir väl sista passet. . Undra om jag ska köpa

Mongo, äh förlåt Mangochoklad tills dess.

Är hon värd att jag får finnar.... JAPP det är hon =)


Det är tragiskt att inte alla förstår vilken tillgång hon är.

Det är tragiskt att alla inte även fattade vilken fin människa min

hjärnhalva var.

Det är tragiskt att en positiv människa inte får

dela sin glädje utan att bli straffad.


Det är tragiskt att min hjärnhalva blev straffad, för saker som

jag gjorde, eller inte gjorde.

Vi var inte samma person, fast det var vi ju.


Jag har bestämt mig för att taturera mig,

Våra ord ska stå på min arm;

"Hello My Love"

Vi började alltid så när vi ringde till varandra.


Jag gjorde illa min tumme idag, Bamse o Lejja lekte,

jag var i vägen. ONT!

Vissa minuter känns det som det är det värsta som

kan ha hänt, vissa minuter känns det som att hela min

kropp skulle vara täckt med syra, o det hade inte

spelat nån roll


Men det går för det mesta bra, jag kan inte vara ledsen hela tiden.

När jag tänker på mitt hjärta, så blir jag alltid så glad =)

Man kan inte bli nått annat!

Men fan det är så onödigt, så vansigt galet fel!

Lev människa! Kom tillbaka!

Det är miljader människor som saknar dig!

  







...

Av Mia - 8 juni 2011 07:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mia - 8 juni 2011 06:59

Dagarna går, mardrömmen består!

Igår fick jag ett mail... Ett mail utan avsändare eller ämne.

Svarar jag på mailet så kommer det inte upp nått

vilken det kommer ifrån!

  10,32, ungefär den tiden vi oftast pratade, ungefär den tiden

min mobil ringde, o Hello my Love hördes i mobilen!


Jag får mina attacker, men det slutar alltid med att jag

går o fnissar o bara njuter av att jag varit så god vän med

henne. Det var en sån galen toka! En fantastik galenpanna!


Fick besök av 2 kollegor igår, så skönt! Vi satt ute

på trappen, hade inte ens vett att bjuda dem på nått..

Sorry brudar!

Vi satt o skrattade o pratade minnen, o de har också så

fina minnen om henne.


Fick uppleva glädje en sann glädje igår,

fick bilder på Gizmo! Lilla Pissmo har blivit en stor pojk

        Älskade pojken! Så roligt att se!


ta hand om er, om en minut kan livet se annorlunda ut!


kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards