miian

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Mia - 10 juni 2011 07:07

Godmorgon!

Idag blir det en vanlig blogg!

Skolavslutning snart! Amanda ska sjunga själv inför oss alla =)

Finaste pluppan slutar 6an idag! Börjar högstadiet till

hösten! Wow!


Igår hände det nått i min hjärna. Det började åska. .

Jag o brudarna kastade oss i bilen... för att jaga o ta kort =)

  Kan man cykla omkull o dö, så kan man ju inte gardera sig

för nått, så nä nu jäklar ska jag bli åsktracker istället!


Sandra fick en bra blixt bild, med hjälp av oss, så jag

kan ta det utan att få dåligt samvete!

  Coolt va?

När vi åkte därifrån sa jag.. Mycket märkligt...

De lovade ju att det skulle åska mycket!

Hm.. Brukar ju alltid vara De HOTADE med mycke åska!


Nu ska jag, varje gång det åskar, hämta min fegismamma o sen

ska vi vara dalarnas nya åsktrackers   

Amanda tror att hon kommer säga Äntligen =)


Resan mot finland börjar idag!

Tjohoo! Jag ser fram emot detta jätte mycket!

Ha en fin helg, ifall jag inte tittar in förrän på måndagkväll =)


Må så gott

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards