miian

Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

Ännu en dag har passerat

Av Mia - 8 juni 2011 20:44

Ja livet går vidare, allt snurrar på som vanligt.

Var på p möte idag, o tänka sig att det inte syntes i stan, att bästa har dött!

Allt var som vanligt!


Vi hade en fin minnesstund, spelade bla DIO, som var ett av hennes bästa

band ever!


Jag brukade alltid få ett sms vid lunch av henne, när

vi hade pmöte,  idag kom det inget.


Jag brukade alltid ringa till henne, efter mötet,

idag ringde jag inte.


Finaste EvaPeva hade satt en lapp på min bil,

Finaste Eva, som även hon ska sluta på mitt jobb.

Fruktansvärt tråkigt! En makalös människa, jag är så

arg på mig att jag började jobba dagpass då o då,

lärde känna en underbar människa.   


Hade jag jobbat mina kvällar, så hade jag inte lärt mig

känna henne så. Har jag tur så jobbar jag med henne på tis,

men det blir väl sista passet. . Undra om jag ska köpa

Mongo, äh förlåt Mangochoklad tills dess.

Är hon värd att jag får finnar.... JAPP det är hon =)


Det är tragiskt att inte alla förstår vilken tillgång hon är.

Det är tragiskt att alla inte även fattade vilken fin människa min

hjärnhalva var.

Det är tragiskt att en positiv människa inte får

dela sin glädje utan att bli straffad.


Det är tragiskt att min hjärnhalva blev straffad, för saker som

jag gjorde, eller inte gjorde.

Vi var inte samma person, fast det var vi ju.


Jag har bestämt mig för att taturera mig,

Våra ord ska stå på min arm;

"Hello My Love"

Vi började alltid så när vi ringde till varandra.


Jag gjorde illa min tumme idag, Bamse o Lejja lekte,

jag var i vägen. ONT!

Vissa minuter känns det som det är det värsta som

kan ha hänt, vissa minuter känns det som att hela min

kropp skulle vara täckt med syra, o det hade inte

spelat nån roll


Men det går för det mesta bra, jag kan inte vara ledsen hela tiden.

När jag tänker på mitt hjärta, så blir jag alltid så glad =)

Man kan inte bli nått annat!

Men fan det är så onödigt, så vansigt galet fel!

Lev människa! Kom tillbaka!

Det är miljader människor som saknar dig!

  







 
 
Lina

Lina

8 juni 2011 21:38

ÅH! Jag blir fan galen tror jag. Jag vill inte att Eva slutar! Och jag vill inte att Mia är borta! och jag vill inte att människor ska vara ledsna och olyckliga. Jag VILL inte att allt ska vara begränsat. Jag vill inte alls det .. förbannat .. ! <3 till dig.

http://deepreality.blogg.se

 
Ingen bild

Moster Lena

8 juni 2011 23:58

Förstår hur du känner just nu!! Eller gör jag? Lider med dig - man kan aldrig fatta att en person som är så ung, är bara borta!! Har själv varit igenom detta när jag var ung! Helt obegripligt! Saknar dessa 2 personer fortfarande - fast det gått så många år!! Kramar från mig

 
Ingen bild

Ulrika

9 juni 2011 09:30

Mia kommer alltid att finnas med dej! Hon lever vidare i så många andra. Men att hon inte fick fortsätta sitt eget liv är det ofattbaraste...
Kram gumman <3 <3 <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards