miian

Direktlänk till inlägg 26 november 2020

Trött på den här pandemin!

Av Mia - 26 november 2020 16:41

Usch och usch för denna pandemi, och usch o usch för folk som inte 

fattar att det är VI som kan stoppa den! 


Har slagit in julklappar idag, och som det ser ut nu så kommer julen 

inte bli som det brukar... Vi brukar ha alla tjejer m respektive och barnbarn 

här, hur törs man göra iår? Alla mina barn jobbar i utsatta yrken, covid härjar runt de 

hela tiden! Jag vill inte att Covid hittar hit till oss! 


Smittan ökar o ökar här i regionen, fler och fler blir drabbade. 


En tjej som jag känner hade mycket lindrig covid-19 i juli, och Nu har det 

tillstött komplikationer! Hon hade inte ens testat sig om det inte varit för 

smittspårning, så lindrigt var det! En ung tjej som inte haft problem med hälsan 

tidigare! 


Kom igen!

Nu följer vi Folkhälsomyndighetens restriktioner va? 

Snälla!

Håll ut! 


Folkhälsomyndigheten — Myndigheten för folkhälsofrågor (folkhalsomyndigheten.se) 



Vi träffade Märta i helgen, hon hade suttit i karantän i nästan 2 veckor, och 2 

negativa test, plötstligt var Vi de "farliga", vet ju inte om man bär på smittan eller inte, 

hon ville iaf träffa oss, hemma hos henne, på avstånd, hon skulle börja jobba dagen

efter och det är flera kollegor och patienter hos henne som är smittade, 

så hon tyckte det var värt att träffa oss. 

Lillpluttan som flyttade hem för att vi skulle kunna umgås, blev inte riktigt 

som vi tänkt... 


Saknar mina barn, saknar mina barnbarn, saknar mina föräldrar, saknar mina kompisar, saknar 

utställning och allt det runt omkring. 


Saknar att folk inte förstår hur allvarligt det här kan bli, vem som helst kan 

få skiten, och ingen vet hur man kommer reagera. 


Idag är det en blädag, Hatar COVID-19!!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards