miian

Direktlänk till inlägg 4 juni 2013

4 Juni

Av Mia - 4 juni 2013 09:12

 


2 år, 2 år sen jag sist hörde din röst!

Du var som vanligt stressad, men ringde för att du saknade min röst.

Du var ute med grabbarna på gården, och de lekte i bakgrunden.

Du var inte sugen på att gå på fest, hade hellre varit hemma.

Tänk om du hade gått på magkänslan och varit hemma istället My Love!


Jag skulle så gärna vilja prata med dig, det är ju så mycket som har hänt,

som du inte fått vara med och uppleva!


Idag för 2 år sen hade jag en vanlig dag, var på hundträff, och allt

var helt normalt. Sen ändrades allt. Ett samtal från en kär vän, ett

fruktansvärt samtal! Vill fortfarande inte att du är död! Sorgen kommer

och går, ibland hugger den mig rakt i hjärtat, när ska det sluta göra ont?

Jag har accepterat, till en viss del, men jag kommer inte acceptera full ut

Never My Love, Never!


Ser du mig i skogen? Jag blir ibland så ledsen på vissa ställen, där jag vet

att du och jag har gått. Jag blir ledsen när jag kommer ut på åkern, där vi

skrattade så vi trodde att vi skulle pinka på oss. Vi sa att vi skulle göra dessa

promenader tillsammans många gånger. Det blev inte så..

Oftast satt du på hästryggen i din skog, och jag gick med hundarna i min skog.

Men vi njöt av våra promenader,även om vi gick på skilda ställen,

så var vi tillsammans! Undra hur många timmar

vi pratade i mobilen? Mobilföretagen har nog undrat vad som hänt!


                   


 
 
Mor

Mor

6 juni 2013 06:04

Den värsta av dagar..... men nu kan du börja komma ihåg det fina och roliga ni hade tillsammans, sorgen kommer alltid att finnas där, men på ett lite annorlunda vis.
Kram/Mor

PS. Lejonens sidor är uppdaterade.

http://www.hean.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards