miian

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Mia - 30 juni 2012 09:20

Att det ska va så svårt att blogga då! 

Men men här rullar det på som vanligt.


Sissis bebis växer o växer, de var in o gjorde sockerprov igår, Tösabiten hade 

dragit iväg lite väl fort, men det testet visade sig vara helt bra! Skönt! 

 

Det röda strecket är våran snörpa =)


Snart är arbetspassen över, sön, mån fre har jag kvar, sen är jag ledig till den 

20 Juli! 

O då jobbar jag fre, på lördagen går jag på bröllop, o på söndagen jobbar jag, sen 

är det 4 veckors semester =) Inte illa va? 


O på min ledighet så är det Gräsö o bilresa till Kroatien som står på schemat, 

semestern är bara en väntan på att Sissi ska in till BB =)


Sommaren är kort (det mesta regnar bort) Det stämmer nu, för shit 

va fort det går! Juli imorgon! ÖHHH??

Var tog jan feb mars april maj juni vägen? 


Vovvarna mår iallafall bra, de lullar på som riktiga bondhundar, 

tyvärr inte så långa prommisar, Bamse är då o då halt, o Lejja haltade efter 

ORsa, men nu verkar det vara helt bra! 

O de är nöjda med kortisar, båda två ser ut som jag drar ut dem på 

promenad på mornarna, ingen är sugen att gå då.. LATOXAR! 


Ja ha en fin dag då =) 


           


Myzak har blivit pappa i England =) Tror det var den 1 juni, eller den 2... 

De var stora 600-700 gr vägde de. 

10 valpar, men en dog, så 9 pysslingar från Mr Myzak o Miss Ellie

Här finns de 

 

   

Underbara pysslingar, häromdagen fanns 1 tik kvar att tinga

 

 





kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards