miian

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Mia - 7 juni 2012 09:25

Godmorgon på er!


Jaha då har man varit utomlands då!

Så underbart ljuvligt! Stället var perfekt om man

var ute efter en lugn o skön semester, ska man

ha en party semester, så ska man nog inte välja Turunc =)

Men jag åker gärna tillbaka dit!


Här rusar tiden på i 100 som vanligt, nästa vecka

är det visst student... Shit!

Massa saker att fixa, vet inte när tiden stannar till så

man hinner med!


Efter student är det bal, sen orsa, shit det är midsommar snart!


Gräsö, Kroatien, semester o BEBIS!!

Poff! Denna sommar kommer verkligen säga Poff!  


 
Fina magen!

Mindre än 10 veckor kvar  

Sissi kämpar med sina foglossningar, sammandragningar o

försäkringskassan, vet inte än om hennes första sjukskrivning

gått igenom, de tyckte att hon hade kunnat sökt ett telefonjobb

ist'llet för att sjukskriva sig..

Bra att få den infon efter 1½ mån sjukskrivning..

Heja FK!



Men Snörpan mår bra, hon hickar o far runt i magen!

Längtar så jag blir tårögd när jag tänker på att snart

är Mormors lilla egna Snörpa ute hos oss!

ÅÅÅ Tänk er!

Mia Norman ska bli mormor  



Ett år sen Mia dog, sorgen har o är oändlig, o jag vet att man

kan bli tokgalenarg när man är ledsen,

men att slänga ur sig vissa saker, om saker vi inte

kan veta eller påverka idag känns inte kul.

Tar enerig, fick ett medelande att vi ska

leva utan dem som tar energi, därför går vi vidare åt

varsitt håll, o denna person har inte tagit energi av mig,

nångång, men nu tar den det.



Åkte ner massa pinnhål, tyckte att jag började komma

på fötter igen, är inte lika nere som jag varit för nån månad sen,

men nog känns det.



Men men jag ska försöka släppa det, o hade jag varit 100 så

hade det nog inte påverkat mig så mkt, men ni som känner mig

vet att det inte varit ett lätt 1½ år, smäll på smäll, men NU vänder

det!




Nu ser vi fram emot nästa generation!


LOOOOOVE IT!!!

  

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards