miian

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Mia - 12 maj 2012 07:48

Morning! 

Undra vad mänskligheten är på väg? 

Hahah knäppa människor finns det gott om! 

Här omdagen var jag o Mamma till Lager 157 o när vi hade 

shoppat så åkte vi till Willys. 

Vi gick o skrattade o då kommer det en tant, o säger lite 

surt;

Skrattar ni åt mina skor??


Eh?? nä det gör vi absolut inte sa jag- 

Vågade inte fnissa mer =)


Igår efter ett möte var jag o en kollega in på en affär 

o skulle handla lite mat, när vi hade betalat o skulle gå ut 

så låg det en tant på golvet i entren. 

Hon hade ramlat o blödde näsblod. 

Det var en annan tant i typ samma ålder som hjälpte 

henne.. trodde jag. 

Hennes varor hade åkt ut på golvet så jag skulle vara 

hjälpsam o plocka upp dem..


-MEN va gör du????

den icke ramlade tanten pratade med mig. 

-Tänkte hjälpa till att plocka upp varorna ser att du har fullt upp. 

-Men jag känner inte henne, hon bara ramlade....


Eh?? Jaha... Jag la ner grejerna på golvet igen, vi hjälpte 

tanten o den andra, drog! 


Hm Hon tänkte inte på Karma hon inte! 


Idag ska jag o en kompis till Gävle, hon ska ställa sin 

lilla Polly =) 


O ikväll kommer Sandra hem fr Polen!! 

O sissi går in i v 27! 


Hejhopp!

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards