miian

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Mia - 5 maj 2012 08:51

Godmorgon!

Just hemkommen från jobbet. 

Känns inte kul när man åker till jobbet före 9 o vet att man inte 

kommer hem förrän 24 timmar senare, men när man sitter efter 

passet så är det såå värt det! 

Ledig till ons nu =)


Igår hade vi vitt på marken när jag vaknade! 

Men det regnade snabbt bort, tack o lov. 

Nu regnar det också, o jag kan iallafall, trots att jag vill 

ha vår o sommar, erkänna att jag hellre går ut i snöstorm 

än regn... 


Idag ska vi ordna pass, är hög tid för det, åker ju den 26 maj, 

så vi har lite strulmån ifall det blir nått tok. 

Märkligt egentligen, mitt pass räcker till aug, men 

det är inte gilltigt längre, vissa länder, eller om det är alla, 

har regel att det inte får vara mindre än 6 månaders 

gilltighetsdatum. 


O sen måste vi köpa fästingsmedel, det kryllar av dem här! 

Jag gillar halsband bäst, o det har funkat bra på mina vovvar, 

o det håller hela sommaren. Så jag hoppas att det finns till dem. 


Må så gott! 


Grattis till Snörpan som fyller 26 veckor i Sissis mage =)

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards