miian

Alla inlägg under oktober 2012

Av Mia - 23 oktober 2012 15:48

Den mjuka marken gjorde så att de inte kom längre in på våran gård.... Hoppas grannen ser dem bara när han kommer hem ;)

Av Mia - 23 oktober 2012 15:09

Igår väntade jag på vet. hela dagen, halv 5 ringde en 

stressa karl..

Tjipp tjopp så sa han att en sköterska ringer mig 

o vi får boka en tid till vidare undersökning, vad vet jag inte..

5 min senare ringde en sköterska, lika stressad hon. 

På tis em hann jag med att höra att vi hade en tid. 

Men vad vi ska göra vet jag inte.. 

 

Idag har jag väntat på en lastbil, lastbilen med 

våra fönster =) =) 

mellan 11 o 13 skulle de komma.....

Kl är nu 15,12 o än har de inte kommit. 

Men senaste budet är att inom en halvtimme så ska de 

vara här då..

Tack för det! 

 

 

Är man en kung så är man;

 

.
 

 

 

 

 

Av Mia - 22 oktober 2012 09:19

Ja grattis då min hjärnhalva...

Du skulle ha fyllt 44 idag, o allt skulle varit så normalt, 

om inte den där jä*la döden klev in o förstörde allt! 

 

 
Här står vi tillsammans med Sandra i Budapest..

Finaste Sandra som berättade för mig att hon 

hade tagit en kofta ur din garderob, som jag kommer att få! 

Hoppas att det luktar dig fortfarande! 

 

Ska till Sandra idag, om inte vet. ringer o säger nått annat. 

(OM de ringer... )

 

Ja grattis då My Love, hoppas att du blir firad där borta då, 

eller är din nya födelsedag den 4 juni? Hur räknas det? 

Kan du inte visa dig för mig idag, snälla snälla snälla, 

bara lite grann, så jag vet att du finns där, måste tro 

att du finns där, man dör ju inte bara sådär! 

 

 

   

Av Mia - 21 oktober 2012 17:14

                       


  

Av Mia - 19 oktober 2012 11:41

Nu är jag med på att det läggs miljoner på nya hoppbackar, 

de syns ju hemifrån ..... (mitt i bilden..)

 

 

Tindra följde med oss idag, så kul att se hur hon har

ändrat sig, från att vara rädd för mina hundar, så kan hon

tom bjuda in till lek.. Men Lejja svarar med ett hysteriskt jaaaaa

så lilla krypet blir rädd =) =)

 

Lejja hörde en ekorre.. 

   


Jag är väldigt färglad på mina prommisar =P 
                                           

Av Mia - 19 oktober 2012 09:17

Ringde till djursjukhuset, ville ha reda på vilka prover som 

de tog på Bamse. 

Det visade sig att han hade både borrelia och

Anaplasmos/Ehrlichios, o det senare är lite svårare 

att bli av med. 

Kanske därför han haltar igen då! 

Vet ringer mig på måndag, så får vi se vad 

vi gör, borde ju vara enklast att ta ett nytt 

prov, eller att ge honom en ny kur. 

 

Stort grattis till min duktiga

 

Amanada, som fick ett A på hörförståelse på

 

spanska provet!!

 

Mamma är stolt som en tupp, MärtaMur! 

  

Av Mia - 17 oktober 2012 20:10

Jag o Amanda har en app som mäter sömnen.... Hahaha vi sover väääldigt olika tydligen! Min är överst ;)

Av Mia - 17 oktober 2012 17:09

Idag var ln till tippen med några säckar skrot igen. O när jag ändå var i stan passade jag på att tigga en kopp kaffe hos Fam J ;)
Det var full fart på Jullan, pratar o låter hela tiden!

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards