miian

Alla inlägg den 14 oktober 2012

...

Av Mia - 14 oktober 2012 09:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mia - 14 oktober 2012 08:23

Godmorgon! 

nu har vi äntligen tagit beslutet att byta ut 

våra dåliga fönster! 

O det är inte ett lätt beslut kan jag lova! 

 

Vi har för stora fönster för de fönstren vi vill 

ha, o de vi tittat på öppnas innåt, o det vill jag inte ha. 

Jag vill helst ha fönster som man kan öppna åt alla 

håll, o helst vrida runt dem, lätt att putsa.

klirr 20 000 till på en gång

 

Eller så vill jag ha så man sånna där "gamla" 

med 2 fönster, men de är får 

smala, o ett himla jobb innan de är på plats. 

Omålade. 

Nu kan man ju beställa specialmått men 

då klirrar det mer. . 

 

Måste ta råd att snickarpappa, känner jag. 

Vi ska åka o kolla lite på fönster få se om vi 

blir klokare. 

 

Vi har provat 2 beställningar, o en skulle ta 1-2 veckor, den

andra 5-6 veckor. . Då känns det som att 

det verkligen inte är panik, för att byta ut fönster i smäll

kalla vintern, känns ju inte som en toppenide'.

 

 

Iallafall så var världens goaste lilla Jullan här igår!

Fasiken va underbar hon är den lilla människan! 

Äter o sover, o innan vi skulle skjutsa hem henne 

igår så snackade hon som 17 med mig, hon tackade nog 

för dagen =)

 

Sissi hade haft en tv dag, o var så trött när vi kom, 

slappardagar blir man ofta trött av =)

Hoppas att jullan sov inatt då, så Sissi fick ta igen sig =)

 

Var även ut på en prommis, mötte då en mastiff o hennes 

ägare, har sett dem tidigare, men inte stannat o pratat. 

Nu gjorde vi det. Tiken var 10 månader, o Lejja 

skulle såklart läxa upp tösen... Eller inte läxa upp, men 

hennes burdusa sätt att prata o bjuda in till lek

är ju lite orginellt... 

 

Som de flesta hundar tyckte tiken bäst om Bamse, som i sin tur 

tyckte att hon var lite läskig, valpar o bebisar är ju 

märkliga saker...

 

Men jag hoppas att de kommer förbi, så vi kan släppa 

dem på åkern så får de härja! 

Bra med en polare i samma storlek! 

 

På tal om Bamse. . Ska ringa vet imorgon, 

men inte till djursjukhuset, de har gjort sitt tycker jag. 

Måste få en röntgentid till benen, han haltar tyngre nu. 

Blev ju lite bättre efter borrelia kuren, men nu är 

det tillbaka, så antigen har han fortf borrelia, eller så 

är det nått annat. 

Mitt Allt! 

 

 

 

 

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards