miian

Alla inlägg under september 2012

Av Mia - 9 september 2012 08:11

Godmorgon! 

Jag har fått kort på ett troll! Eller vad det nu är! 

Upptäckte det inte själv, utan det var fb som undrade om 

jag ville tagga mina kompisar

 
Häftigt va???



Den bor i detta sumpträsk!

Till vä på bild har du honom!

 


Lejja är i där o badar varje gång vi går förbi, så det måste vara 

ett snällt troll, trots att den ser lite mysko ut =)

 

Bilder fr våran prommis häromdagen;

               

  
O lilla Julia o Sissi var hit igår oxå! 

Myspluppan Julia! Så himla go o snäll! 

 
IDag blir fräken 7 veckor! 

  

Av Mia - 5 september 2012 08:44

Godmorgon. 

Fick ju själv ringa till vet. O de sa att L hade haft så fullt upp, 

men skulle lägga fram journalen o påminna honom. 

Jag väntade o väntade. 

 

Efter 15 ringde det från apoteket o sa att de hade fått 

ett fax fr djursjukhuset, o att de inte hade medicinen hemma, 

men kunde ta hem den tills idag. 

Hm.. Hade de inte ringt, o hade de haft medicinen hemma så 

hade jag inte vetat att det fanns där! 

Nu vet jag att det finns 120 tabl till oss, för en nätt liten summa 

på 870 kr. . Mer vet jag inte! 

 

Tycker att Djursjukhuset har skött det här mycket dåligt! 

Men idag får pluppen börja på sin kur, o det ska väl bli 

bra nu då, vet inget om jag ska tillbaka sen, eller 

om han ska vara frisk efter detta...

Suck! 

 

Grattar iallafall min mor o far som firar sin 39 års bröllopsdag 

idag   

Den firar mamma med att sticka med sin kompis till Side   

 

HA EN UNDERBAR RESA! 

(Är så avis så jag smäller av!!!!!)

 

 

 

 

Av Mia - 4 september 2012 11:40

Hejsan!

Ja jag väntar fortfarande på att Veterinären ska ringa!   

 

Ringde till dem, o de sa att han hade haft så mkt att göra, 

men hon skulle lägga fram journalen så skulle han bli påmind! 

Men när han skulle ringa kunde hon inte säga! 

Irriterande! 

 

O hon bekräftade också att Bamse har borrelia, hur svårt kan det 

då vara att få en annan vet att skicka receptet??

 

 

Av Mia - 3 september 2012 09:21

Godmorgon! 

Väntar o väntar på att veterinären ska ringa. 

Tycker ju att det är märkligt att den andra vet. inte kunde 

skriva ut antibiotika till Bamse. . 

 

Igår var vi till Linja o käkade Porterstek! Mums! 

5 generationer var där, min mormor, min mamma, jag 

min dotter o min dotterdotter =)

 

Trångt i köket blev det iallafall, o mina små hundar gör 

ju inte så att det blir mindre plats =P

 

                 
Julia är nu 6 veckor =)

 

Novis är hos morfar i Sälen, så hon var inte med. 

Men Lillskrot Alicia pyste på ändå =)

Hon säger förövrigt Mia, men inte mamma! Hahah 

så ska Julia göra oxå, mormor istället för mamma! 

 

Ha en fin dag! 

 

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards