miian

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Mia - 24 september 2012 16:45

Nu har jag växlat pengar, varit på utv samtal, Amanda sköter som 

vanligt =)

 

Sen har jag även hittat en skinnjacka, en tröja o 2 par jeansleggings, 

så nu kan jag fara till LONDON!! 

 

Ser verkligen fram emot denna resa, idag har jag fattat att 

vi åker imorgon! 

 

Söta goa Elin kommer hit o bor här med Tussi gumman, ifall 

ni undrar hur vi löser det =)

Tussi har varit ut, o det var ju lite nervöst om hon skulle komma 

in igen eller inte, men det gjorde hon! 

Hennes tassar är jättefina, så jag tror inte på att frk har 

tagit en långpromenad..

 

Nyss var jag o Amanda ut med hundarna, o Lejja stannade upp 

en stund, jag gick o kolla---

 
Detta delikata köttstycke mumsade hon på....

Undra var resten av djuret är??

Luktade inte illa, eller så, så hoppas att inte det blir 

en natt med en dålig mage för Lejja. 

 

Mamsegull, vi åker ca 9 imorgon, alltså mot er, o lämnar hundarna, 

kan du påminna mig om att jag ska in på barnenshus, o köpa 

en napp till Julia? 

 

Julia som äter som en häst, Sissis mjölk räcker inte till ibland, då blir det 

ju flaska, o Johan kan hjälpa till på ett helt annat vis! 

Sissi har haft som mål att amma tills denna resa är över, 

sen vill hon sluta, mjölkstockningar, o överfyllda läckande tuttar är 

inget för sissi tydligen =)

 

Konstig unge   

 

LONDON See u tomorrow!! 

 

 
Här ska jag stå o sjunga Piccadilly circus imorgon, 

o naturligtvis med höga ciss! 

 

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards