miian

Direktlänk till inlägg 29 december 2016

29 Dec

Av Mia - 29 december 2016 21:00

Hej Hej!

 


Är nog tillbaka här, har ingen lust att betala för en hemsida som jag 

inte använder fullt ut.

Tydligen har jag för många bilder på min ga sida, så jag kan 

inte ladda upp fler bilder! Och att betala för typ 4 inlägg per månad vill jag inte 

o så känd är jag inte, och det vill jag inte heller bli =)

 

Nu är julen över, tänk att det blev jul trots att jag inte gjorde nått 

innan! Fick hjälp av mina fina tjejer att fixa fram den =) 

 

Har varit lite rörigt ett tag så allt har kommit i efterhand, 

men nu ska jag väl vara på banan igen, så sa jag till chefen på mitt 

medarbetarsamtal idag, det var innan min älskade vän ringde 

och sa att hon fått samtal från sköterskan. Det läker inte som 

det ska, och ni som inte vet vad det handlar om, får väl 

vara nyfikna, tids nog vet ni nog vad det handlar om =) 

 

Annars då, ja livet leker! Hurra =) =) Så bra =) =) 

 

I det stora hela gör det det, man kan inte deppa jämt, 

det är vi trötta på! Eller hur?

 

Vad har hänt sen sist då? 

Bamse gick ju vidare, en sorg som sitter hårt i mitt hjärta, 

mammas kung! Sen miste jag även min prinsessa, åkte in till vet och 

trodde att hon skulle få lite medicin o sen skulle det bli bra, men 

jag åkte hem med ett tomt koppel!
Mammas Lejja, usch vad jag saknar henne! Det var min bebis det!

 

Men utan hundar är jag inte, Lejja ville ha en kompis, jo hon 

sa det till mig, i aug för 2 år sedan, och tänka sig helt plötsligt 

dök hennes perfekta kompis upp på blocket! 

En ouppfostrad stockholmare =) 

 

Ozzy är en blandning mellan Border collie, labb och golden, en 

perfekt mix alltså! 

 

 

 

O sen blev han ensam, han som kom från ett hem utan hundar, han ville

ha kompisar runt om sig! Då! Då träffade vi Maja på en promenad!

 

Maja en leonberger, och det visade sig att Lejja var faster till henne,

hon behövde hundvakt på dagarna! och Nov 15 så flyttade hon hit =)

 

Dessa är som skapta för varandra! Skiljer en vecka i ålder, så

lek och bus passar dem bra =)
De leker så mycket så de blir ibland osams, då får man göra som

med ungarna, skicka de i säng =)

 

 

Det gick visst inte att vara utan en leonberger =)

 

Sen då, Myzak min fina bebis finns inte mer, han somnade in för ett tag

sedan, blev så ledsen när jag såg det, har aldrig kunnat förlåta mig

själv att jag omplacerade honom, men nu är det över, jag kan

verkligen inte göra något mer åt det, och det känns faktiskt bra!

 

Lilla Pissmo, Gizmo, som också omplacerades samtidigt, lever och har

det bra, fick nya kort på honom häromdagen! Det värmer i mammas

hjärta, fast att han var så dryg =)

 

Och sen, vet inte hur statusen såg ut när jag skrev sist, men

nu är jag mormor till 3 stycken snuttar =)

Julia, Milton och Vilma! Mina små skatter

 

Snart är det dags för årsredovisning, ska bli spännande, för jag

tycker att även 2016 har varit piss, men jag tror att när jag sammanställer

så är det nog inte så, det är nog bara i slutet av året som är det egentligen...

 

Vi får se =) Nov är ett minne blott iaf, det har jag och min älskade vän

suddat ut! Sorry Johan, Vilma och Novis, ni får ändra månad att fylla år på!

 

Må så gott!  

 

 

 
 
Mor

Mor

30 december 2016 10:01

Nu är jag med här också :) Nu ser vi fram emot en kanonbra 2017.
Morgonkram

http://www.hean.zoomin.se

 
Ingen bild

A-Lena

2 januari 2017 11:15

2017 BLIR ett bra år😘

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 december 2023 17:42

     

Av Mia - 3 juni 2023 15:48

Emma har klarat Anlagsprov i viltspår   16 minuter, klarade det självständigt    Och sen har  hon blivit BIR på en inoff   Krtiken: "Väl könspräglad, bra storlek,  Vackra mörka ögon, välplacerade öron, Rypisk hals, bra kropp, korr. bett, lite...

Av Mia - 23 augusti 2022 11:14

      Nu har Emma bott här i 3 veckor =) Går mycket bättre än vad jag tänkte!  Minna är en helt suverän storasyster      Emma är en mycket pigg och aktiv tjej, och envis, jisses amalia =)  Mycket lättlärd och nyfiken på allt.    ...

Av Mia - 16 juni 2022 16:19


Jag har länge sagt att Vi ska inte ha en valp något mer, och jag har hållt det,  Har tagit vuxna omplaceringar efter det beslutet!  Men... Nu går det inte längre, det kommer flytta hit en röd  Engelsk cocker spaniel flicka hit =)  Emma ska ho...

Av Mia - 1 februari 2022 11:52

Nytt år nytt barnbarn =)  Den 22 januari födde Sandra hennes och Patrics son Arvid =)  Det var lite svettigt på slutet, Patric fick corona och skulle då inte få vara med på förlossningen,  Det var 1,5 vecka till bf men Sandra hade haft förverka...

kategorier

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards